وزیر کشور خبر داد:

چهار پایانه مرزی برای تردد زائران اربعین آماده شده است | مرزها در امنیت کامل به سر می‌برند

رحمانی‌ فضلی گفت: به امنیت بالای مرزهای کشور در غرب و شرق اشاره کرد و افزود: خوشبختانه مرزها در امنیت کامل به سر می‌برند و با توجه به اهمیت امنیت این مناطق بر اساس دستور مقام معظم رهبری، اعتبار خوبی از محل صندوق توسعه ملی برای افزایش امنیت در مرزهای کشور در نظر گرفته شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از ایسنا، عبدالرضا رحمانی‌ فضلی صبح امروز در سفر یک‌روزه به زنجان در بدو ورود در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: خوشبختانه اقدامات خوبی برای سفر زائران اربعین به کربلا انجام شده و چهار پایانه مرزی برای تردد زائران آماده شده است.

وی به امنیت بالای مرزهای کشور در غرب و شرق اشاره کرد و افزود: خوشبختانه مرزها در امنیت کامل به سر می‌برند و با توجه به اهمیت امنیت این مناطق بر اساس دستور مقام معظم رهبری، اعتبار خوبی از محل صندوق توسعه ملی برای افزایش امنیت در مرزهای کشور در نظر گرفته شده است.

این مسئول با بیان اینکه در مرزهای شرقی به‌علت ضعف کنترل کشورهای همسایه عملا امنیت مرزها به عهده ایران محول شده است، تصریح ‌کرد: علی‌رغم همه این موارد وضعیت مرزها در شرایط بسیار خوبی قرار دارد.

وزیر کشور به آخرین اقدامات انجام شده در راستای برگزاری انتخابات باشکوه در سال‌ جاری اشاره کرد و گفت: از چند ماه گذشته کارها شروع شده و بر اساس برنامه‌ریزی‌ها امور در حال پیگیری است و امیدواریم امسال شاهد انتخابات پرشور در کشور باشیم.

وی به هدف خود از سفر به زنجان نیز اشاره و خاطرنشان کرد: بازدید و دیدار با مدیران استان یکی از برنامه‌های سفر کاری ما بوده و امیدواریم ثمرات خوبی را به همراه داشته باشد. تقویت هماهنگی بین‌بخشی نیز دیگر هدف این سفر است.

Share