فرماندار رشت تاکید کرد:

عملیات اجرایی تعریض «جاده خمام به خشکبیجار» به‌زودی آغاز می‌شود

میرشمس مومنی‌زاده با تاکید بر آنکه تعریض و بهسازی راه‌های ارتباطی خمام، خشکبیجار، لشت نشاء و کوچصفهان که به جاده مرگ مشهور است به‌عنوان مطالبه‌ای مهم مورد تاکید مردم می‌باشد، عنوان کرد : با پیگیری‌های به عمل آمده اعتبار مرحله اول تخصیص یافته و راه و شهرسازی نیز با پیمانکار قرارداد منعقد نموده، که بزودی عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا فرماندار شهرستان رشت عصر امروز در حاشیه افتتاح طرح آبرسانی در خشکبیجار، اظهار کرد : هفته دولت فرصت مغتنمی برای بیان، اطلاع‌رسانی و ارایه عملکرد دستگاه‌های اجرایی است.
میرشمس مومنی‌زاده با بیان اینکه انشاالله خداوند توفیق دهد در ارتباط با تامین و رفع نیازهای مردم خدمت کنیم، گفت : یکی‌از مهمترین مطالبات مردم در بخش‌های خمام و خشکبیجار خط انتقال آب بود، که امروز به بهره‌برداری رسید و بیش‌از ۲۵ میلیارد تومان اعتبار به پروژه مذکور تخصیص یافت که علاوه بر شهرها و مراکز بخش، ۲۴ روستا را تحت پوشش قرار می‌دهد.
وی با تاکید بر آنکه تعریض و بهسازی راه‌های ارتباطی خمام، خشکبیجار، لشت نشاء و کوچصفهان که به جاده مرگ مشهور است به‌عنوان مطالبه‌ای مهم مورد تاکید مردم می‌باشد، عنوان کرد : با پیگیری‌های به عمل آمده اعتبار مرحله اول تخصیص یافته و راه و شهرسازی نیز با پیمانکار قرارداد منعقد نموده، که بزودی عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.
این‌مسوول با بیان اینکه مردم در بخش‌های خمام و خشکبیجار دارای نیازمندی‌های بسیاری بوده و مدیران اجرایی به دنبال این هستند تا به نحو شایسته به مردم منطقه خدمت کنند، خاطرنشان کرد : انشاالله در مدت زمان کوتاهی هر دو پروژه‌ی مذکور به بهره‌برداری برسند.

Share