با اخذ بالاترین امتیاز

استاد مجید محمدپور بازنشسته نمونه کشوری شد

مجید محمدپور بازنشسته تامین اجتماعی شعبه یک رشت بعنوان بازنشسته نمونه کشوری از سوی این سازمان برگزیده شد .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به‌دنبال معرفی نفرات منتخب و نمونه از جامعه مستمری بگیران تامین اجتماعی گیلان، در آستانه روز خانواده و تکریم بازنشستگان ، مجید محمدپور بازنشسته شعبه یک رشت از سوی اداره کل فرهنگی اجتماعی بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی در زمره چهارده مستمری بگیر برتر کشور و با اخذ بالاترین امتیاز در صدر گروه بازنشستگان نمونه قرار گرفت.

براساس این گزارش حسب فراخوان صورت گرفته از چهره های برتر و نمونه کشور در آئین باشکوهی که در پارک ولایت تهران برگزار خواهد شد تجلیل می‌گردد.

مجید محمدپور استاد علوم ارتباطات و روزنامه نگار بازنشسته ایرنا “سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی است که در تیرماه سال ۸۹ بازنشسته گردیده و پس از آن افتخاراتی همچون اخذ دومین مدرک کارشناسی ارشد، تالیف شش جلد کتاب، فعالیت هنری در رشته موسیقی، تدریس دانشگاهی و کسب عنوان استاد نمونه طی هشت سال متوالی و مدیرمسئولی نشریه واکنش و شبکه خبری گیلان ۲۴ را در کارنامه موفقیتهای خود دارد.

شایان ذکر است در برنامه گرامیداشت روز بازنشستگان نیز طی مراسمی با حضور مدیران تامین اجتماعی و رئیس هیات مدیره کانون بازنشستگان از ایشان تجلیل گردید.

Share