زیرپا گذاشتن قوانین توسط نماینده دولت:

وقتی بخشنامه ابلاغی استانداری گیلان برای بخشدار خمام محلی از اعراب ندارد!

استاندار سابق گیلان نیز در آخرین روز کاری خود در استان شیوه نامه “ساماندهی پرده نوشته در سطح استان گیلان” را به تمام دستگاه‌های اجرایی و ادارات دولتی جهت اجرا ابلاغ کرد.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا نصب پارچه نوشته‌ها و بنرهای تبریک و تسلیت در سراسر کشور همواره به معضلی برای سیمای شهری تبدیل شده است و از همین رو ساماندهی آنها در بسیاری از استانها در دستور کار قرار گرفته است.
مصطفی سالاری استاندار سابق گیلان نیز در آخرین روز کاری خود در استان شیوه نامه “ساماندهی پرده نوشته در سطح استان گیلان” را به تمام دستگاه‌های اجرایی و ادارات دولتی جهت اجرا ابلاغ کرد اما هر از چندگاهی مشاهده می‌کنیم که اراده لازم از سوی بخشداران و فرمانداران گیلان به عنوان نمایندگان عالی دولت در سطح بخشها و شهرستان جهت اجرای صحیح این بخشنامه مشاهده نمی‌شود.

به بنری که بر روی داربست در روستای خواچکین بخش خمام نصب شده است دقت کنید. چرا باید سطح توقعات مردم آنقدر پایین بیاید که برای چیز کوچکی چون روکش آسفالت که جزو وظایف اصلی دولت در سطح روستاها است، دهیاری و شورا بنر سپاس و قدردانی نصب کنند؟! سوال مهم دیگر هم این است که آیا بخشدار خمام به عنوان نماینده عالی دولت در سطح بخش نباید مجری قوانین ابلاغی باشد؟!
البته شاید پاسخ به سوال فوق را باید در بنر زیر جستجو کنیم. جایی که رضا مهدوی بخشدار خمام خود نیز قوانین را زیر پا گذاشته و به صرف اظهار نظر یک نماینده با دستپاچگی تمام برای موضوعی که هنوز به تصویب هیات دولت نرسیده است، بنر تبریک چاپ می‌کند! اینگونه می‌شود که در نهایت بخشنامه ابلاغی استانداری گیلان برای نماینده عالی دولت محلی از اعراب ندارد!

Share