طی مراسمی با حضور مسئولان

رئیس جدید سازمان بسیج مداحان گیلان معرفی شد

«مصطفی منزوی» در مراسمی به عنوان مسئول جدید سازمان بسیج مداحان استان گیلان معرفی شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، مصطفی منزوی در مراسم تکریم و معارفه روسای جدید و قدیم سازمان بسیج مداحان استان گیلان به‌عنوان رئیس جدید این سازمان معرفی شد.

در این مراسم که با حضور مسئولان و جمعی از مداحان استان گیلان برگزار شد ضمن تشکر و قدردانی از زحمات «محمد پور اسماعیلی» رئیس سابق سازمان بسیج مداحان گیلان، «مصطفی منزوی» به عنوان رئیس جدید این سازمان معرفی شد.

در ادامه این مراسم آیت‌الله سیدمجتبی رودباری با تأکید برلزوم رعایت تقوا، صداقت و امانتداری در گفتار از سوی مداحان این اصل یکی از مهم‌ترین ویژگی‌ها این گروه عنوان و اظهار کرد: مداحان سربازان خط مقدم ترویج الگوی و سیره زندگی امام حسین (ع) و اهل بیت (ع) هستند.

وی با اشاره به در پیش بودن ماه محرم و ایام شهادت سرور و سالار شهیدان، گفت: محرم فرصتی مناسب برای ترویج فرهنگ عاشورایی است.

رئیس جدید سازمان بسیج مداحان استان گیلان در رابطه با سوابق فعالیت خود در سپاه اظهار داشت: از سال ۷۸ وارد سپاه شدم و در حال حاضر ۲۰ سال است که مشغول به خدمت هستم.

زمانی با بیان اینکه فارغ‌التحصیل دانشکده افسری سپاه است خاطرنشان کرد: ۱۸ سال در نیروی زمینی سپاه گیلان خدمت کردم و در حال حاضر نیز دانشجوی کارشناسی ارشد مدیریت راهبردی فرهنگ هستم.

وی با اشاره به سوابق خود تصریح کرد: از سال ۹۱ در معاونت فرهنگی سپاه قدس گیلان مشغول به فعالیت بودم و سه سال نیز به‌عنوان مدیر بخش فرهنگی تیپ نیروی مخصوص میرزا کوچک لنگرود خدمت کردم.

رئیس جدید سازمان بسیج مداحان استان گیلان بیان داشت: سابقه حضور در رده‌های رزمی در نقاط مختلف کشور مانند شمال غرب را نیز در کارنامه کاری خود دارم.

پیش از این محمد پوراسماعیلی رئیس سازمان بسیج مداحان استان گیلان بود.

Share