نوروزی جایگزین صادقی شد

رئیس جدید دانشگاه جامع علمی و کاربردی گیلان معرفی شد

مراسم معارفه رئیس جدید دانشگاه جامع علمی و کاربردی گیلان برگزار شد و در این مراسم از زحمات چهارساله عباس صادقی در دانشگاه جامع علمی و کاربردی گیلان تجلیل و بابک نوروزی به‌عنوان ریاست جدید دانشگاه جامع علمی و کاربردی گیلان معرفی شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از فارس، علی بدری در مراسم معارفه رئیس جدید دانشگاه جامع علمی و کاربردی گیلان اظهار کرد: کیفیت گرایی یکی از موضوعاتی است که برای عهده‌داری سکان دانشگاه علمی و کاربردی باید به آن توجه کرد.

وی با بیان اینکه واحدهای استانی مراکز علمی و کاربردی خط مقدم جبهه کیفی‌گرایی هستند، گفت: بیشترین تلاش‌ها ناشی از تلاش مراکز استانی است.

معاون منابع انسانی دانشگاه علمی و کاربردی کشور با بیان اینکه سیاسی بودن بیش‌ازحد گیلان فشارها را مضاعف می‌کند، افزود: ۲۳ مرکز علمی و کاربردی وابسته به دانشگاه که در رأس شورای مرکزی دانشگاه وزیر است نمی‌توانیم مراکزی را برای خودمان داشته باشیم و به دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای واگذار کردیم.

بدری با بیان اینکه فشارهای متعدد موجب می‌شود خداحافظی از مسؤولیت خوشحال‌کننده باشد، گفت: در هفته دولت با حضور روسای فعلی و پیشین ساختمان دانشگاه جامع علمی و کاربردی گیلان رسماً افتتاح می‌شود.

وی با تأکید بر همکاری دانشگاه گیلان با دانشگاه جامع علمی کاربردی بیان کرد: ریاست دانشگاه گیلان به‌عنوان رئیس دانشگاه مادر که مسؤولیت نظارت بر دانشگاه‌های جامع را نیز بر عهده دارد باید در ارائه کیفیت بهتر آموزشی با دانشگاه جامع علمی و کاربردی همکاری کند.

در انتهای این مراسم، از زحمات چهارساله عباس صادقی در دانشگاه جامع علمی و کاربردی گیلان تجلیل و بابک نوروزی به‌عنوان ریاست جدید دانشگاه جامع علمی و کاربردی گیلان معرفی شد.

Share