درخشش صدا و سیمای گیلان در بیست و دومین جشنواره تولیدات مراکز استانها

صدا و سیمای مرکز گیلان در بیست و دومین جشنواره تولیدات رادیویی و تلویزیونی مراکز استان‌های رسانه ملی خوش درخشید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا صدا و سیمای مرکز گیلان در بیست و دومین جشنواره تولیدات رادیویی و تلویزیونی مراکز استان‌های رسانه ملی خوش درخشید.

در معاونت صدای مرکز گیلان، مهدی آذری تهیه کننده و کارگردان نمایش رادیویی «آسانسور»  تندیس هد هد زرین بهترین برنامه‌ساز را در بخش ویژه (صدا) برای برنامه‌های چهل سالگی انقلاب اسلامی دریافت کرد.

مریم واحد عنوان نویسنده برتر را برای تهیه برنامه «ساعت جوانی» در بخش اصلی و جایزه ویژه بخش دفاع مقدس را برای تهیه کنندگی نویسندگی و کارگردانی اثر نمایش ۳۰ دقیقه در بخش جنبی، حسین صدیقی عنوان تهیه کننده برتربرنامه های مستند در بخش روستا را برای تهیه برنامه رادیویی «گیل گردش »و «مینی فیچرمرکز گیلان» به تهیه کنندگی مشترک صدف پیشه احسان و معصومه همتی عنوان مینی فیچر برتر را از آن خود کردند. همچنین  برنامه ساعت جوانی و مسابقه ثانیه ها شایسته تقدیر شد.

در معاونت سیما، سید احمد قدسی مجری برنامه تلویزیونی «در مسیر توسعه »دیپلم افتخار اجرای برنامه های ترکیبی و میزگرد این جشنواره و همچنین مستند« آخرین پناه» اثر بابک مجیدی با موضوع منابع طبیعی و جنگل داری، رتبه برتر را به خود اختصاص دادند.

در معاونت خبر رتبه بهترین گزارش خبری در بخش ویژه «خدمات نظام» به مریم دورباش خبرنگار معاونت خبر صداوسیمای مرکز گیلان رسید.

در بخش جنبی دفاع مقدس، فهیمه هاشمی خبرنگار معاونت خبر صداوسیمای مرکز گیلان با گزارش ویژه خبری« تولد آسمانی »با موضوع شهید مدافع حرم بابک نوری هریس به رتبه برتر دست یافت. همچنین فهیمه هاشمی و ایمان حقی پور در بخش فضای مجازی معاونت خبر در «طراحی صفحه اینستاگرام» حائز رتبه سوم شدند.

در معاونت برنامه ریزی نیز همایون ایمانی با پژوهش «ابعاد و راهکارهای افزایش و ارتقاء سطح شادی و نشاط در استان گیلان از طریق رسانه» در بخش جنبی رتبه دوم را کسب کرد.معاونت فضای مجازی صدا و سیمای مرکز گیلان هم از جوایز بیست و دومین جشنواره تولیدات رادیویی و تلویزیونی مراکز استان‌های رسانه ملی بی نصیب نماند.

عنوان رتبه برتر این جشنواره به پادکست «شهر رشت »به تهیه کنندگی عرفان شهبازی و همچنین فیلم کوتاه چهل برگ با موضوع دفاع مقدس اثر بهرام امانی رسید و در بخش جنبی میلاد ایمان پور رتبه دوم اینفو گرافی با موضوع «گاز رسانی پس از انقلاب » رتبه دوم را کسب کرد. در بخش موسیقی ارکسترال هم عنوان برتر به رضا فدایی برای تنظیم آهنگ «لالایی»  رسید. خواننده این اثر سید جواد آزاد بخت بوده است.

Share