رتبه ۴ کنکور ریاضی ۹۸ از لاهیجان

امید، پشتکار و تلاش مستمر ۳ رمز اصلی موفقیت در کنکور است

رتبه ۴ کنکور ریاضی و فیزیک گفت: امید، پشتکار و تلاش مستمر ۳ رمز اصلی موفقیت در کنکور است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا آریا جلالی در گفت‌وگو با تسنیم با اشاره به مدت زمان درس خواندن خود قبل از ایام کنکور اظهار داشت: از تابستان ۹۷ روزی ۸ ساعت دروس مختلف مرتبط با کنکور را را مطالعه می‌کردم.

رتبه ۴ کنکور ریاضی و فیزیک از شهر لاهیجان خاطرنشان کرد: با نزدیک شدن به ایام عید امسال مدت زمان مطالعه خود را تا ۱۱ ساعت در روز افزایش دادم تا بتوانم نتیجه بهتری را در کنکور کسب کنم.

وی با اشاره به میزان استراحت خود در این ایام تصریح کرد: هر دو هفته یکبار، در آزمون‌های آزمایشی مربوط به کنکور شرکت می‌کردم و پس از آن به مدت یک روز کامل استراحت می‌کردم و از فضای مطالعه فاصله می‌گرفتم.

جلالی با بیان اینکه قصد تحصیل در دانشگاه صنعتی شریف تهران را دارد ابراز داشت: به‌ احتمال زیاد برای تحصیل در دانشگاه، رشته مهندسی برق را انتخاب می‌کنم.

رتبه ۴ کنکور ریاضی و فیزیک گفت: در طول این مدت در هیچ کلاس کنکوری شرکت نکردم و فقط در آزمون‌هایی که مدرسه برگزار می‌کرد شرکت کردم اما از کتاب‌های کمک‌آموزشی مربوط به کنکور بهره می‌بردم.

جلالی امید، پشتکار و تلاش مستمر را ۳ رمز اصلی موفقیت در کنکور دانست و افزود: من در ابتدا در درس ادبیات مشکل داشتم اما ناامید نشدم و با تلاش و مطالعه بیشتر سرانجام توانستم این درس را در کنکور، ۱۰۰ درصد بزنم.

وی خاطرنشان کرد: به کسانی که نتوانستند در کنکور نتیجه مطلوبی بگیرند یا برای کنکور سال بعد آماده می‌شوند توصیه می‌کنم که هرگز امید خود را از دست ندهند و با تلاش و پشتکار، آینده خوبی را برای خود رقم بزنند.

Share