فرماندار جدید لنگرود خواستار شد:

از نصب هرگونه بنر تبریک انتصاب خودداری کنید | در شرایط امروز باید از تشریفات اضافی کاسته شود

سیروس شفقی، فرماندار لنگرود اظهار کرد: از همه عزیزان می‌خواهم از نصب هرگونه پرده و بنر در سطح شهر برای تبریک انتصاب بنده خودداری کرده و هزینه این کار را صرف امور خیریه کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، فرماندار لنگرود گفت: از همه عزیزان می‌خواهم از نصب هرگونه پرده و بنر در سطح شهر برای تبریک انتصاب بنده خودداری کرده و هزینه این کار را صرف امور خیریه کنند.

سیروس شفقی در اولین روز کاری خود در لنگرود، با تسلیت سالروز فاجعه منا اظهار داشت: مسئولیت اجرایی فرصت مناسبی برای خدمت به مردم است که خداوند نصیب ما کرده و باید به صورت شبانه روزی در جهت خدمت به مردم و برای رضای خداوند تلاش کنیم.

وی شهرستان لنگرود را سرشار از پتانسیل های طبیعی و اجتماعی و با مردمانی متدین و سختکوش دانست و افزود: باید با استفاده از ظرفیت های نهفته شهرستان و همراهی همه مردم و مسئولان در جهت پیشرفت این شهرستان گام برداریم.

فرماندار لنگرود با بیان اینکه به همکاری و همیاری همه مردم و مسئولان برای پیشبرد برنامه‌ها در شهرستان نیازمندیم، خاطرنشان کرد: با همکاری و همیاری باید خدماتی در خور شأن مردم خوب لنگرود را ارائه کنیم.

شفقی در پایان با اشاره به شرایط اقتصادی و تاکید بر لزوم کاهش هزینه ها و حذف تشریفات اضافی گفت: از همه عزیزان می‌خواهم از نصب هرگونه پرده و بنر در سطح شهر برای تبریک انتصاب بنده خود داری کرده و هزینه این کار را صرف امور خیریه کنند.

وی با اشاره به توصیه های حضرت علی (ع) به مالک اشتر و لزوم مطالعه نهج البلاغه توسط مدیران گفت: باید در شرایط کنونی تمام تلاش خود را بکار بگیریم تا از دغدغه های مردم کاسته و با حذف تشریفات اضافی در بین اقشار مردم حاضر باشیم.

Share