فرماندار رودبار در دیدار با جمعی از بازاریان:

مسیر شمال به جنوب آزادراه رشت-قزوین از رودبار عبور می‌کند

محمد صالح ضیایی، فرماندار رودبار در دیدار با جمعی از بازاریان اظهار داشت: همه مسئولان متولی و اصناف رودبار برای عبور آزادراه از این شهر وحدت رویه دارند و همکاری و مساعدت لازم را در این زمینه دارند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، در دیدار فرماندار رودبار با جمعی از بازاریان رودبار که با هدف تسریع در عملیات احداث باقیمانده آزادراه رشت-قزوین در محدوده رودبار برگزار شد، محمد صالح ضیایی، فرماندار رودبار با قدردانی از نگاه مثبت رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور و استاندار، افزود: تمام تلاش ها برای حفظ پویایی رودبار و فرصت‌های موجود اشتغال و بازار زیتون آن است.

وی گفت: بازار زیتون رودبار ملی است و اگر چه بیست درصد تولید زیتون کشور در رودبار است ولی ۸۵ درصد محصول زیتون تولیدی کشور در این شهرستان به فروش می رسد.

فرماندار رودبار اظهار داشت: همه مسئولان متولی و اصناف رودبار برای عبور آزادراه از این شهر وحدت رویه دارند و همکاری و مساعدت لازم را در این زمینه دارند.

ضیایی همچنین ادامه داد: مهمترین نکته در ساخت باقیمانده آزادراه، راه دسترسی به شهر رودبار است که با احداث رمپ ورودی این دغدغه مرتفع می شود.

نماینده عالی دولت در رودبار در پایان تأکید کرد: مسیر شمال به جنوب آزادراه رشت-قزوین از رودبار عبور می‌کند.

Share