معاون امور هنری و سینمایی ارشاد گیلان خبر داد:

بلیت سینماها تا ساعت ١۵ نیم‌بها شد+ جدول قیمت بلیت

سید امیر مصباح، معاون امور هنری و سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان از نیم‌بها شدن بلیت سینماها تا ساعت ١۵ خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، معاون امور هنری و سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان از نیم‌بها شدن بلیت سینماها تا ساعت ١۵ خبر داد.

سید امیر مصباح تصریح کرد: شورای اکران با تأیید مصوبه شورای صنفی نمایش فیلم مبنی بر حذف نیم‌بها بودن بلیت سینما در روزهای شنبه، اعلام کرد که سینماهای سراسر کشور می‌توانند علاوه بر نیم‌بها بودن قیمت بلیت در روزهای سه‌شنبه، دو سانس اول خود را تا قبل از ساعت شروع سانس ١۵ با هماهنگی دفتر پخش، فیلم مورد نظر خود را به صورت نیم‌بها اکران کنند.

وی افزود: بر اساس این طرح که از اول مردادماه سال جاری، همزمان با سراسر کشور در سینماهای استان گیلان نیز لازم‌الاجرا خواهد بود؛ طبق فروش برخط به محض تراکنش، سهم صاحبان سینما و پخش‌کننده فیلم‌ها مشخص و توزیع خواهد شد.

مصباح در پایان افزود: در این جلسه قیمت اصلاح شده بلیت سینماها بر اساس درجه سینما (مدرن، ممتاز و درجه یک و دو) با احتساب ارزش افزوده مشخص و مورد تأیید شورا قرار گرفت (جدول ذیل) که با توجه به تأیید این مصوبه توسط ریاست سازمان سینمایی از اول مردادماه لازم‌الاجرا خواهد بود.

Share