سخنگوی نیروی انتظامی: تسلیم جوسازی عناصر معاند نمی‌شویم

برخورد پلیس با متهمان به جرم، در جرایم مشهود فارغ از جنسیت آنها است

سردار احمد نوریان، سخنگوی نیروی انتظامی گفت: با توجه به کمبود پلیس زن در ساختار ناجا، امکان حضور آنها در تمام صحنه‌های جرم وجود ندارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از تسنیم، سردار احمد نوریان با بیان اینکه پلیس به صورت همه‌جانبه و با قاطعیت از امنیت اجتماعی جامعه صیانت می‌کند، اظهار کرد: نیروی انتظامی تحت هیچ شرایطی تسلیم جوسازی عناصر معاند در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی که غالباً به صورت هدفمند و هدایت شده منتشر می‌شود، نخواهد شد.

معاون اجتماعی ناجا با قدردانی از مردم و گروه‌های اجتماعی در حمایت از پلیس در عمل به وظیفه ذاتی و قانونی در مقابل هنجارشکنان، گفت: مأموران پلیس در چارچوب وظایف عمل کرده و قطعاً از حمایت قانونی و قضایی برخوردارند.

سخنگوی نیروی انتظامی با اشاره به تأکید فرمانده ناجا بر حمایت قاطع از مأموران وظیفه‌شناس، تصریح کرد: پلیس به عنوان ضابط قوه‌قضاییه در مواجه با جرایم مشهود می‌تواند قبل از دستور قضایی، مجرمان را بازداشت کند.

به گفته وی، برخورد پلیس با متهمان به جرم، در جرایم مشهود فارغ از جنسیت آنها است.

نوریان با بیان اینکه استفاده از پلیس زن برای رعایت شئون اخلاقی جامعه است، یادآور شد: با توجه به کمبود پلیس زن در ساختار ناجا، امکان حضور آنها در تمام صحنه‌های جرم وجود ندارد.

Share