نماینده رشت در گفتگو با دیارمیرزا: مهمترین کار رسیدگی به مشکلات معیشتی مردم است

کاندیدای هیات رییسه مجلس نبوده و نیستم | مردم از درگیری‌ها در مجلس ناراحت هستند

جعفرزاده به دیارمیرزا گفت: هیچ فرقی نمی کند چه کسی بالا بنشیند و چه کسی پایین باشد زیرا هر دو دارای یک رای واحد هستند و می توانند طرح و برنامه دهند و این طور نیست آنکه بالا نشسته است برنامه ای بهتر دارد.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا نماینده مردم رشت در مجلس در گفتگو با خبرنگار دیارمیرزا در مورد انتخابات هیات رئیسه مجلس گفت: خبرهایی در برخی رسانه‌ها مبنی بر اینکه بنده به دنبال کاندیدای نایب ریسی مجلس هستم، خواندم که انشاالله به اشتباه گفته باشند و شیطنتی در  آن نباشد.
غلامعلی جعفرزاده ایمن ابادی با بیان اینکه از ابتدای انتخابات هیات ریسه در مصاحبه‌های مختلف عنوان کردم که مردم از درگیری‌ها در مجلس ناراحت هستند، گفت: مردم دوست دارند اولویت مجلسی‌ها حل مشکلات جامعه باشد و آنها هیچ علاقه ای برای اینکه شاهد جنگ قدرت در مجلس باشند، ندارند.
وی افزود: فراکسیون مستقلان تلاش کرده است که وفاق و وحدت را در جلساتی که برای انتخابات هیات رئیسه برگزار شده به وجود آورد تا انشاالله با تثبیت هیات رئیسه و تغییرات حداقلی، مجلس به مردم این پیام را بدهد که دغدغه اصلی مجلسیان کرسی ریاست، نایب رئیسی، منشی و… نیست.
جعفرزاده خطاب به کسانی که برای احراز کرسی‌های هیات رئیسه تلاش می کنند، گفت: ای‌کاش به جای برگزاری این همه جلسات برای جلب آرا به سمت وفاق و همدلی می‌رفتند.
وی ادامه داد: به نظر بنده در این دوره نمایندگان مجلس و کاندیداها پیامشان این باشد که برای حل مشکلات مردم وارد رقابت های سیاسی نمی شویم.
جعفرزاده به دیارمیرزا گفت: هیچ فرقی نمی کند چه کسی بالا بنشیند و چه کسی پایین باشد زیرا هر دو دارای یک رای واحد هستند و می توانند طرح و برنامه دهند و این طور نیست آنکه بالا نشسته است برنامه ای بهتر دارد.
وی با ابراز امیدواری در برگزاری انتخاب هیات رییسه گفت: بنده هیچ وقت کاندیدا نبوده ام و همیشه به دوستانی که تلاش برای به‌دست اوردن کرسی هیات رییسه داشتند توصیه کردم در مدت باقی مانده بسیار کم از عمر مجلس، مهمترین کار رسیدگی به مشکلات معیشتی مردم است که کمر شکن شده است و باید برای حل انان تلاش بیشتری صورت گیرد.
نماینده رشت در پایان افزود: شنیدن تعطیلی مجلس برای انتخابات هیات رئیسه خبر خوبی نیست و باعث می شود که مردم از مجلس نا امید شوند.

Share