دولت اشتباهی مرتکب نشده است، بلکه این طرح خودش ایراد داشت

رد ادعای حاجی‌بابایی درباره «تغییر قانون بودجه از در پشتی مجلس» توسط جعفرزاده

یک عضو کمیسیون برنامه و بودجه ادعای حاجی‌بابایی مبنی‌بر تغییر در قانون بودجه برای افزایش حقوق کارکنان دولت را تکذیب می‎کند و می‎گوید: این طرح از ابتدا، اشکالات زیادی داشت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از ایرنا، به‌تازگی حمیدرضا حاجی‎بابایی، نماینده مردم همدان و عضو کمیسیون برنامه و بودجه در یک مناظره تلویزیونی مدعی می‌شود که بند ی تبصره ۱۲ قانون بودجه، تقلبی است.

او در این باره می‌گوید: مردم! بدانید آقایان در کمیسیون به‌صورت زیرکانه از در پشتی مجلس، بندی را به قانون بودجه اضافه کردند که در صحن علنی مجلس قرائت نشده و رأی هم نیاورده، لذا غیرقانونی است. آنان با این اقدام خواسته‌اند هم افزایش حقوق ۴۰۰ هزار تومانی داشته ‎باشند و هم ۴ میلیونی. کلمه «مستمر» نیز در این بند، وجود نداشته که بعداً اضافه شده‎ است.

غلامعلی جعفرزاده‎ ایمن‌آبادی، نماینده مردم رشت و دیگر عضو کمیسیون برنامه و بودجه، ادعای حاجی بابایی را تکذیب می‌کند و می‌گوید: طرح افزایش حقوقی که خود ایشان ارائه کردند، اشکالات اساسی زیادی داشت. من همان موقع به او گفتم که کار شما کارشناسی نیست، البته من و آقای حسینی، نماینده اراک نیز انشایی را به رئیس مجلس تقدیم کردیم مبنی‌بر اینکه حتی انشای این طرح، حقوقی نیست بنابراین اشکالات زیادی را ایجاد خواهد کرد اما بالاخره تصویب شد.

این عضو کمیسیون برنامه و بودجه همچنین اضافه می‌کند: البته آقای حاجی‌بابایی و دیگرانی که این طرح را مطرح کردند، نیت خیرخواهانه‌ای داشتند، اما کارشان هیجانی و پراشکال بود.

او ادامه می‌دهد: دولت اشتباهی مرتکب نشده است، بلکه این طرح خودش ایراد داشت و ما از اول هم گفتیم که این ایرادات می‌تواند باعث سوء‌استفاده شود.

Share