در استان گیلان فرزندان به مانند طلا هستند

بازدید دکتر قبادی دانا از مرکز نگهداری کودکان بی سرپرست و بد سرپرست “ترنم امید” رشت

رئیس سازمان بهزیستی کشور با همراهی، دکتر نحوی نژاد مدیرکل بهزیستی گیلان، دکتر شبر مشاور رئیس در امور اجرایی و دبیر شورای معاونین بهزیستی کشور و جمعی از مسئولان از مرکز نگهداری کودکان بی سرپرست و بد سرپرست ترنم امید بازدید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا دکتر قبادی دانا معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور با همراهی، دکتر نحوی نژاد مدیرکل بهزیستی گیلان، دکتر شبر مشاور رئیس در امور اجرایی و دبیر شورای معاونین بهزیستی کشور و جمعی از مسئولان از مرکز نگهداری کودکان بی سرپرست و بد سرپرست ترنم امید بازدید کرد.

دکتر قبادی دانا در این بازدید گفت: امیدواریم حضور این فرزندان در خانواده خودشان یا در بستر خانواده جایگزین باشد، ما مسئولیت سنگینی‌ در قبال این فرزندان داریم و با توجه به هرم سنی که در استان گیلان است فرزندان به مانند طلا در استان هستند.

وی افزود: باید شرایطی فراهم شود تا فلسفه وجودی این عزیزان به حداقل برسد و اگر هم هستند بالنده باشند.

قبادی دانا اظهار کرد: تربیت دینی علاوه برحفظ قرآن، پرورش خلاقیت، امید به آینده، پرورش استعداد و استعداد یابی آنها نیز می باشد.

رئیس سازمان بهزیستی کشور فلسفه خانواده دوم را در بحث داشتن خانواده، بحث داشتن برادر و خواهر و حس مالکیت فردی و ایجاد این تعلق خاطر در کودکان دانسته و سیر خاطرات در کنار هم بودن را در شکل دهی شخصیت اینده انها بسیار مهم عنوان کرد.

وی افزود: عدم تاب آوری بسیار حائز اهمیت است در تربیت فرزندان و تمرین تکنیک های تاب اوری در کودکان، از سن طفولیت بسیار اهمیت دارد تا کودکان در تنش ها و چالش های اینده بتوانند محکم و استوار باشند و لغزش نداشته باشند.

Share