دیارمیرزا گزارش می‌دهد

فوتبال محور بحث شورای شهر رشت | زاهد: دست تک‌تک جوانانی که داور را کتک زدند می‌بوسم!

فرهام زاهد در جلسه شورا گفت: دست تک تک جوانانی که داور را کتک زدند می بوسم تا یادشان باشد که نمی‌توانتد هر کاری که می‌خواهند انجام دهند.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا نود و یکمین جلسه شورای شهر رشت با حضور اعضا شورا برگزار شد.

امیرحسین علوی رئیس شورای شهر رشت با اشاره به راه اندازی اتاق ایده شورای شهر رشت گفت: عدم وجود پژوهشکده یک نقص برای شورا بود، اتاق ایده راه اندازی می‌شود تا بازوی کمکی برای شورای شهر رشت باشد و در پی آن شاهد افزایش مشارکت نخبگان باشیم.

وی در مورد انتخاب شهردار گفت: شورا منتظر اعلام نظر وزارت کشور مانده است اما روز شنبه همکاران خواستار دستور انتخاب شهردار در جلسه امروز بودند.

علوی افزود: متاسفانه همیشه سنگ‌ها بر سر شورا خراب شده اما کارشکنی هایی که صورت گرفته است را نمی توان به زبان آورد! امروز با همه رایزنی های صورت گرفته، گزینه چهارم شورا برای شهرداری انتخاب می‌شود تا از هفت خان رستم بگذرد.

ارسال نامه به فدراسیون فوتبال جهت حمایت از داماش و سپیدرود

رضا رسولی دیگر عضو شورا نیز در این جلسه با اشاره به اینکه سیستم مدیریت شهری از تیم های فوتبال حمایت فراوانی داشته است ،اظهار کرد: این حمایت به واسطه اعتقادی است که معتقدیم فوتبال یک فرصت برای رشت است.

وی با بیان اینکه حوادثی که در روز گذشته در جریان برگزاری مسابقه داماش و نیروزی زمینی اتفاق افتاد، بسیار نگران کننده بود، افزود: مجموعه مدیریت شهری برای تحقق مطالبات این حوزه آماده است و به عنوان نمایندگان مردم رشت نامه ای را آماده کرده و با امضای اعضای شورای رشت برای وزیر ورزش ارسال می‌کنیم.

رسولی در ادامه گفت: نامه ای را برای فدارسیون در مورد حمایت از تیم های داماش و سپیدرود و احقاق حقوق این دو تیم مردمی از طرف شورا تنظیم کردم که با موافقت اعضا این نامه به وزارت کشور ارسال خواهد شد.

شورا هیچ تقصیری در روند کند انتخاب شهردار نداشت

احمد رمضانپور نرگسی دیگر عضو شورای شهر رشت در این جلسه گفت: داوری مسابقه روز گذشته بی شک ظلمی در حق تیم داماش بود.

وی افزود: گل مسلم را نادیده گرفتند و این مسئله موجب شده ضربه روحی به بازیکنان وارد شود!

این عضو شورا در مورد انتخاب شهردار گفت: شورای پنجم به یک موضوع اجتماعی تبدیل شده است اما شورا هیچ تقصیری در روند کند انتخاب شهردار نداشته است.

رمضانپور نرگسی با اشاره به کاندیداتوری ۱۷ نفر برای شهرداری رشت و حذف تعدادی از آنها گفت: امیدوارم شهرداری که امروز به نام پنج تن انتخاب می‌شود ۲ سال بماند زیرا با همه مشورت شده است!

وی ادامه داد: همه دستگاههای نظارتی و امنیتی خلا شهردار را در این ۹ ماه احساس کردند و همکاری لازم را انجام خواهند داد تا شهردار منتخب بتواند برای شهر کار کند. شورای پنجم ۲ سال فرصت دارد تا برنامه های خوبی که دارد را عملی کند.

رمضانپور در بخشی از سخنان خود به دیدار اعضای شورا با استاندار اشاره کرد و اذعان داشت: نماینده عالی دولت در استان اعلام نمود که وزارت کشور در حال بررسی مجدد دو گزینه منتخب آخر شوراست. نگاه استاندار دخالت در امور شورا نیست و تاکنون هم هیچ فردی را تعرفه نکرده است و نظر ایشان این بود که مخالفتی با منتخب شورا نخواهد داشت.

عضو شورا تاکید کرد: استاندار قرار بود طی ۷۲ ساعت نتیجه بررسی مجدد وزارت کشور را به شورا اعلام نماید ولی تاکنون نظر جدیدی نیامده است.

وزیر ورزش استیضاح شود / منفعت طلبی شورا دلیل کندی انتخاب شهردار است

بهراد ذاکری دیگر عضو شورای شهر رشت گفت: متاسفانه گیلان از همه چیز عقب مانده است و بخشی از این به عدم اتحاد نمایندکان برمی‌گردد.

وی افزود: متاسفانه اتفاق دیروز داماش یک ناداوری مسجل بوده است و امروز وظیفه همی نمایندگان مجلس و شورا و دستگاه‌ها این است که در کنار مردم باشبم و از حق ضایع شده گیلان و رشت دفاع کنیم!
بهراد ذاکری از نمایندگان درخواست کرد که وزیر ورزش را استیضاح کنند، افزود: با صحبت‌های رمضانپور مخالفم و منفعت‌طلبی های شورا سبب کندی روند انتخاب شهردار شد.

وی افزود: انتخاب امروز نیز غیر اخلاقی و براساس قضاوت نادرست است و همچنان شورا در حال نمایش خود است!

دست تک تک جوانانی که داور را کتک زدند می‌بوسم

فرهام زاهد دیگر عضو شورای شهر رشت با اشاره به ناداوری علیه تیم داماش گفت: مانند کسی بودیم که غریبه ای از بیرون به محله ای بیاید و جوان آن محله را به باد کتک بگیرد.
وی افزود: من از نمایندگان می‌خواهم که در کنار تیم های سپیدرود و داماش بمانند. دست تک تک جوانانی که داور را کتک زدند می بوسم تا یادشان باشد که نمی‌توانتد هر کاری که می‌خواهند انجام دهند.
وی گفت: از نامه دکتر رسولی تشکر می کنم و باید بگویم شرکت نکردن دز جام حذفی بزرگترین ضرر را به فدراسیون خواهد زد

Share