مالک باشگاه سپیدرود خبر داد:

با پیگیری جعفرزاده، تمامی مطالبات بازیکنان سپیدرود رشت پرداخت می‌شود

مالک باشگاه سپیدرود رشت با اشاره به تلاش جعفرزاده، نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی برای جذب اعتباری بالغ‌بر ۱۰ میلیارد ریال، گفت: تمامی مطالبات بازیکنان سپیدرود رشت پرداخت می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، کیومرث بیات با اشاره به هیاهوی رسانه‌ای از سوی نمایندگان شهر تبریز، اظهار کرد: تیممان در دیدار مقابل تراکتورسازی تبریز با درایت کادر فنی، تلاش بازیکنان و حمایت همه‌جانبه هواداران به برتری دست‌یافت ولی در هفته‌های اخیر، نمایندگان شهر تبریز با طرح مسائلی نظیر شرط‌بندی بازیکن تیمشان، خواهان تجدید مسابقه هستند، درحالی‌که این تیم تبریزی است که باید جریمه شود.

وی با بیان اینکه در صورت اثبات تخلف بازیکن تراکتورسازی، تیم تبریزی و بازیکنش باید پاسخگوی این موضوع شود، افزود: هیاهوی نمایندگان شهر تبریز را به دلیل نزدیکی به انتخابات مجلس می‌دانیم، دیدار مقابل تراکتورسازی را فراموش کرده‌ایم و با تمام قدرت در دو دیدار باقی‌مانده لیگ برتر به میدان می‌رویم.

مالک باشگاه سپیدرود رشت با تأکید بر پرداخت مطالبات مالی اعضای تیم فوتبال سپیدرود رشت، خاطرنشان کرد: با تلاش‌های جعفرزاده، نماینده محترم شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی، در حال تلاش برای جذب اعتباری بالغ‌بر ۱۰ میلیارد ریال به اداره ورزش و جوانان شهرستان رشت بوده و این مبلغ در صورت جذب، به سپیدرود رشت اختصاص پیدا می‌کند.

بیات با اشاره به دربی شمال و تقابل با نساجی مازندران، گفت: نساجی به‌سان سپیدرود از تیم‌های ریشه‌دار فوتبال کشورمان بوده و از هواداران پرشوری برخوردار است، روز شنبه شاهد یک دربی پاک خواهیم بود، از مسؤولین فدراسیون فوتبال و به‌ویژه کمیته اخلاق انتظار نظارت بیشتر بر دو هفته پایانی لیگ را داریم.

وی با اذعان بر روحیه بالای بازیکنان سپیدرود رشت پیش از دربی شمال، گفت: بازیکنان سپیدرود وقایع تلخ دیدار نفت مسجدسلیمان را فراموش کرده‌اند و با تمام توان برای هواداران پرشورمان خواهند جنگید، بسیار خوش‌بین هستیم با پیروزی مقابل نساجی مازندران و توقف نفت مسجدسلیمان مقابل پیکان تهران، جای نفتی‌ها را در جدول گرفته و از جمع دو تیم در معرض سقوط، فاصله بگیریم.

Share