اداره کل ورزش و جوانان گیلان اعلام کرد:

کارنامه فنی و مدیریتی کریمی در سپیدرود قابل قبول است | کسی جز کریمی توانایی اداره تیم را ندارد

روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان گیلان در بیانیه ای با اشاره به اینکه علی کریمی همچنان مالک و صاحب اختیار باشگاه سپیدرود است اعلام کرد، کسی جز کریمی نمی تواند مالکیت و اداره تیم سپیدرود را برعهده داشته باشد و انصافا چه از نظر هدایت و چه از لحاظ مدیریت کارنامه قابل قبولی دارند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان گیلان در بیانیه ای اعلام کرد: از علی کریمی که زحمات آشکار و پنهان فراوان کشیده و خون دلهای زیادی برای تیم فوتبال سپیدرود رشت خورده است می خواهیم در این زمان سخت و حساس به این باشگاه برگردد.

این اداره کل انتظار دارد علی کریمی که همیشه بخاطر مردم گام برداشته و رضایت آنها را مدنظر قرار داده است، رسالت خود را در تیم بزرگ و مردمی سپیدرود ادامه دهد و اداره کل ورزش وجوانان و تمامی مسئولین گیلان هم همچون گذشته در کنار وی و باشگاه خواهند بود.

این اداره کل با اشاره به اینکه علی کریمی همچنان مالک و صاحب اختیار باشگاه سپیدرود است اعلام کرد، کسی جز کریمی نمی تواند مالکیت و اداره تیم سپیدرود را برعهده داشته باشد و انصافا چه از نظر هدایت و چه از لحاظ مدیریت کارنامه قابل قبولی دارند.

Share