با حضور خانواده شهید مدافع حرم

مستند سینمایی «بابک خودش خواست» رونمایی شد

مستند سینمایی «بابک خودش خواست» به تهیه کنندگی و کارگردانی علیرضا شعبانی نژاد با حضور خانواده شهید مدافع حرم « بابک نوری هریس» در رشت رونمایی شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا  به نقل از مهر، صبح دوشنبه مراسم رونمایی از مستند سینمایی «بابک خودش خواست» به تهیه کنندگی و کارگردانی علیرضا شعبانی نژاد با حضور پدر و مادر شهید مدافع حرم «بابک نوری هریس» در سالن جلسات کنگره ۸۰۰۰ هزار شهید گیلان برگزار شد.

فرمانده عملیاتی لشکر ۱۶ سپاه قدس استان گیلان در این مراسم اظهار کرد: شهادت بابک نوری نشان داد که خداوند بر اساس عملکرد انسان‌ها آنها را برای خود می خرد.

سردار محمدعلی حق‌بین با اشاره به عمر کوتاه نظامی شهید مدافع حرم بابک نوری، گفت: زمان فعالیت نظامی شهید نوری تنها چند ماه بود ولی اخلاص و عملکرد این شهید به گونه‌ای بوده که خداوند وی را در همان زمان کوتاه خرید.

حل مشکلات کشور با تکیه بر نیروی داخلی و اطاعت از ولایت فقیه

فرمانده عملیاتی لشکر ۱۶ سپاه قدس استان گیلان تصریح کرد: اگر در مسیر درستی قرار بگیریم خداوند چه با شهادت و چه با غیر شهادت انسان را برای خود می خرد و با قرار گرفتن در چنین مسیری می‌توانیم اثرگذار باشیم.

سردار حق بین با تاکید بر اینکه پیام شهدا را با بزرگ‌نمایی و دروغ نمی‌توانیم انتقال دهیم، افزود: برای اینکه بتوانیم از شهادت و زندگی شهدا درس بگیریم باید خالصانه درباره آنها حرف زد.

وی با بیان اینکه آمریکا در حل مشکلات خود راه و چاره‌ای ندارد، گفت: امروز برای حل مشکلات کشور باید حرف‌های شهدا را جمع آوری و به بهترین شکل به مردم عرضه کنیم و به کمک آمریکا و غرب دلخوش نباشیم.

فرمانده عملیاتی لشکر ۱۶ سپاه قدس استان گیلان ادامه داد: راه بابک نوری‌ها این است که مشکلات را با تکیه بر توان و نیرو خود حل کرده و با وحدت پشت ولایت حرکت کنیم، امنیت مردم و کشور را حفظ کرده تا به وعده خداوند دست یابیم.

آرزویی که به حقیقت پیوست

تهیه کننده و کارگردان مستند سینمایی «بابک خودش خواست» با اشاره به حسرت وی درباره ساخت مستندی درباره شهید مدافع حرم بابک نوری، اظهار کرد: ساخت چنین مستندی آرزویی بود که به واقعیت پیوست.

علیرضا شعبانی نژاد با بیان اینکه برخی اتفاقات همانند تهیه این مستند از اختیار انسان خارج است، گفت: در ساخت این مستند به دنبال واکاوی شخصیت شهید بابک نوری بودیم نه فقط خاطره بازی و استفاده از الفاظ خوش تیپ و لاکچری، زیرا بابک به معنای کامل خاص بود.

شعبانی نژاد با اشاره به مشکلات کشور، تاکید کرد: امروز نباید به بهانه مشکلات معیشتی پا پس بکشیم، برای حفظ انقلاب به دنبال بهانه گیری نباشیم.

لطف و توجه مردم غیرقابل ذکر است

پدر شهید بابک نوری در ادامه این مراسم با بیان اینکه لطف و توجه مردم به گونه‌ای است که گویا بابک دیروز شهید شده است، اظهار کرد: هفته‌ای نیست که از سراسر کشور مهمان حضوری یا تلفنی نداشته باشیم و انگار بابک دیروز شهید شده است.

وی با تاکید بر اینکه امروز از بابک به عنوان یک الگو نام برده می‌شود، افزود: این جوان ۲۵ ساله در زندگی خود کوچک‌ترین گناه عالمانه‌ای نکرده است و حق وی است که به عنوان الگوی جوانان شناخته شود.

Share