معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان:

اگر ملتی مستقل باشد، مورد تهدید‌های فیزیکی، غیرفیزیکی و سایبری قرار می‌گیرد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گفت: در عصر کنونی اگر ملتی مستقل و بدون نگاه وابستگی به هیچ قدرت جهانی حیات خود را بگذراند مورد تهدید‌های فیزیکی، غیرفیزیکی و سایبری قرار می‌گیرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا؛ ارسلان زارع در چهارمین جلسه شورای پدافند غیرعامل استان گیلان که در سالن اجتماعات استانداری برگزار شد، ضمن تبریک ایاد ماه رجب و شعبان اظهار داشت: مهمترین عامل پیروزی و سرافرازی ملت ایران پیروی از دین مبین اسلام و اندیشه‌های والای ائمه اطهار و بزرگان دین است.

وی با اشاره به فراز و نشیب‌های که امسال برای مردم و کشور به دست دشمنان نظام و استکبار جهانی به‌ویژه آمریکا و هم‌پیمانانش ایجاد شد بیان داشت: قطعاً رمز موفقیت در سال ۹۸ پیروی از سند راهبردی و منشور راهگشای فرمایشان مقام معظم رهبری است تا از این چالش نیز با سربلندی گذر کنیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری با بیان اینکه دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران به واسطه مشکلات اقتصادی که در ماههای اخیر به‌وجود آمده، بذر ناامیدی و سوء استفاده را در دل مردم می‌پاشند افزود: هر کشور و هر جامعه‌ای که بر استقلال خود پافشاری کند قابل تقدیر است.

وی تصریح کرد: در عصر کنونی اگر ملتی مستقل و بدون نگاه وابستگی به هیچ قدرت جهانی حیات خود را بگذراند مورد تهدید‌های فیزیکی، غیرفیزیکی و سایبری قرار می‌گیرد.

زارع از مردم به عنوان عامل تحکیم بنیان جمهوری اسلامی ایران یاد کرد و افزود: مردم ما با برنامه‌ریزی و روحیه جهادی آمادگی خود را در طول ۴ دهه پس از پیروزی نظام جمهوری اسلامی ایران بر همگان نشان دادند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی گفت: لازم است تا با برنامه‌ریزی و آموزش بیشتر برای آگاهی مردم از صدا و سیما، آموزش و پرورش، دانشگاه‌ها، هلال احمر و سازمان‌های مردم نهاد که عواملی مؤ‌ثر در تحقق سند راهبری پدافند غیرعامل هستند بیشتر بهره ببریم.

در پایان این جلسه از چند فرمانداری و کارگروه‌های تخصصی برگزیده پدافند غیرعامل استان در سال ۱۳۹۷ توسط معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری تقدیر و تشکر شد.

Share