از همه‌ی مردم عزیز ایران عذرخواهی می‌کنم

عذرخواهی رامبد جوان به خاطر دعوت مهمان پرحاشیه به «خندوانه»

رامبد جوان با انتشار پستی در اینستاگرام به دلیل دعوت از یکی از مهمانان برنامه «خندوانه» از مخاطبان عذرخواهی کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، برنامه «خندوانه» از پربیننده‌ترین‌های تلویزیون است و حضور در آن بسیاری از چهره‌های ناآشنای عرصه‌های مختلف از جمله موسیقی را به شهرت رسانده است.

این موضوع با انتقادات گسترده‌ای روبه‌رو است و بسیاری از کارشناسان امر این کار را  رواج موسیقی‌های بی‌کیفیت  و از عوامل تنزل سطح سلیقه موسیقایی مردم می‌دانند.

در این میان دعوت از یکی از این افراد گمنام به «خندوانه» و معرفی او حاشیه‌های بسیاری ایجاد کرد. رامبد جوان  در برنامه خود از او خواست  تا بخواند و از صدای خوب او گفت اما کنسرت او انگار به مذاق مردم خوش نیامد و شرکت در آن داد بسیاری از مخاطبان موسیقی را درآورد. این انتقادها چنان بالا گرفت که رامبد جوان هم واکنش نشان داد.

در فضای مجازی و در پیج اینستاگرامی رامبد جوان مطلبی با عنوان عذرخواهی به دلیل حضور مسعود صابری در خندوانه درج اما این مطلب در زمان کمی از این صفحه حذف شد و رسانه ها اقدام به انتشار این تصویر کردند.
واقعا مهمانانی از این دست بر اساس چه ارتباطاتی به برنامه های تلویزیونی راه پیدا می کنند؟ این پرسشی است که پاسخ آن در دست مدیران تلویزیون است و برای حفظ اعتبار این رسانه بهتر آنکه به آن پاسخ روشنی داده شود.

جوان در پست یاد شده نوشته بود: «سلام بابت دعوت از ایشون به خندوانه از همه‌ی مردم عزیز ایران عذرخواهی می‌کنم.»

Share