در پی مشاجره با رییس جمهور

ضرغامی از حضور جلسات شورای عالی انقلاب فرهنگی و شورای عالی فضای مجازی منع شد

ضرغامی از سوی دفتر یکی از مقامات عالی رتبه نظام از ادامه حضور در جلسات شورای عالی انقلاب فرهنگی و شورای عالی فضای مجازی منع شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، خبرنگاران در حاشیه مراسم تجدید میثاق اعضای هیات دولت با آرمان‌های امام مطلع شدند، در پی مشاجره اخیر عزت الله ضرغامی با رییس جمهور در جلسه اخیر شورای عالی انقلاب فرهنگی، وی از سوی دفتر یکی از مقامات عالی رتبه نظام از ادامه حضور در جلسات شورای عالی انقلاب فرهنگی و شورای عالی فضای مجازی منع شده است.

دو روز پیش محمد ایمانی عضو شورای سردبیری روزنامه کیهان طی یادداشتی در کانالش نوشت: آقای ضرغامی در جلسه اخیر شورای عالی فضای مجازی خطاب به روحانی گفته این حرف‌ها چی بود که شما درباره حجاب و فضای مجازی و فیلترینگ در وزارت ارتباطات گفتید؛ بعضی از این سخنان غیر واقعی و برخی دیگر معارض ارزش‌های اسلامی و انقلابی است. در پاسخ روحانی نیز گفته؛ من نباید به شما جواب بدهم، پاشو برو بیرون! ضرغامی هم پاسخ داده که شما نمی‌توانید اعضای شورا را بیرون کنید. پس از آن، روحانی از جلسه بیرون رفته و به انتقاد ضرغامی که اعتراض برخی دیگر از اعضا هم بوده، پاسخ نداده است.
علی نادری سردبیر سابق رجانیوز هم در استوری اینستاگرام خود مدعی شد: روحانی به ضرغامی میگه به شما ربطی نداره من چی گفتم. ضرغامی هم میگه به خودت و همه کس و کارت ربط نداره، به من ربط داره شما باید این جا توضیح بدید چرا این حرف ها را زدی. نادری در ادامه مانند روایت ایمانی را نقل کرده با این تفاوت که به نوشته نادری «روحانی میگه تا ضرغامی تو جلسه باشه من شرکت نمی کنم.»

Share