حسن اشجاری مطرح کرد:

شهرداری آستارا یکی از مدعیان اصلی صعود است | نماینده شایسته ای برای استان گیلان بوده ایم

اشجاری افزود: مطمئن باشید که ما یکی از مدعیان اصلی صعود هستیم چرا که سالم و با سرمایه گذاری درست و هدفمند پا به مسابقات گذاشته ایم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا حسن اشجاری در خصوص شرایط فعلی تیم شهرداری آستارا در گفتگو با دی اسپورت اظهار کرد: خدا را شکر شرایط خوبی داریم و تا اینجای فصل موفق شدیم از مرحله اول بدون باخت مسابقات را پشت سر بگذاریم و با اقتدار به دور دوم صعود کنیم در مرحله نهایی نیز از هفته اول صدرنشین شدیم و مدعی صعود به رقابت های لیگ دو لقب گرفتیم و به کار خود نیز تا پایان فصل ادامه خواهیم داد.

اشجاری افزود: مطمئن باشید که ما یکی از مدعیان اصلی صعود هستیم چرا که سالم و با سرمایه گذاری درست و هدفمند پا به مسابقات گذاشته ایم.

سرمربی شهرداری آستارا در خصوص دیدار با میلادمهر تهران گفت: ما امروز فوتبال شادابی را به نمایش گذاشتیم و در تمام دقایق بازی مالک توپ و میدان بودیم موقعیت های زیادی نیز خلق کردیم اما متاسفانه از آنها به خوبی استفاده نکردیم.

او اضافه کرد : ما در دو بازی خانگی مان برابر شهرداری اردبیل و میلادمهر با یک سری مشکلات و اشتباهات داوری رو به رو شدیم و این موضوع به تیم ما ضربه زد البته بازی ها برای ما در خانه و خارج از خانه فرق ندارد و در تمام بازی ها با هدف برد به میدان می رویم و توانسته ایم در ۳ بازی خارج از خانه به پیروزی برسیم.

اشجاری بیان داشت : تساوی برابر میلادمهر از ارزش تیم و بازیکنانم کم نمی کند تیم حریف امروز بازی بسته ای را ارائه داد و موفق شد از این راه یک امتیاز از ما بگیرد اما در کل اشتباهات داوری در نتیجه بازی امروز تاثیرگذار بود.

سرمربی شهرداری آستارا در خصوص عملکرد داوران در رقابت های لیگ سه گفت : به نظر من نظارت دقیقی روی عملکرد داوران وجود ندارد این یک نوع ظلم و اجحاف در حق ما است که در بازی با شهرداری اردبیل ناظر داوری از اردبیل و تیم داوری از تبریز انتخاب می شود اعتقادم بر این است که انتخاب داوران نباید یک طرفه باشد و باید کمیته داوران نیز در چیدمان تیم داوری بازی ها دقت بیشتری داشته باشد.

او در خصوص اینکه کدام تیم ها مدعیان صعود هستند گفت: با اینکه ۱۱ بازی تا پایان فصل باقی مانده اما فکر می کنم در این گروه ۵ الی ۶ تیم مدعی صعود باشند ولی در کل نباید هیچ تیمی را دست کم بگیریم چرا که از نظر ما تمامی تیم ها مدعی هستند و تمام بازی ها برای ما حکم فینال دارد.

وی در خصوص حمایت مسئولان محلی از تیم فوتبال شهرداری آستارا اظهار کرد: شهردار و اعضای شورای شهر آستارا حمایت کاملی از تیم دارند و ما در مقابل سعی کردیم در صرف هزینه ها مدیریت داشته و کنترل کنیم اما در کل با توجه به اینکه تا اینجا نماینده شایسته ای برای استان گیلان بوده ایم انتظار داریم که مسئولان استانی نیز توجه ویژه ای به ما داشته باشند متاسفانه نماینده آستارا در مجلس، مدیرکل اداره ورزش و جوانان شهرستان و فرماندار جدید آستارا هیچ کمکی را برای تیم انجام نداده اند و همکاری را با ما نداشتند و ما دوست داریم که حمایت ها کامل بوده تا بتوانیم با روحیه بالایی در مسابقات شرکت کنیم‌.

او در خصوص دوران مربیگری خود در تیم شهرداری فومن گفت: من تا پایان نیم فصل اول به عنوان بازیکن در این تیم فعالیت داشتم اما در نیم فصل دوم با جدایی عاشوری از این تیم به عنوان سرمربی فعالیت خودم را در این تیم آغاز کردم تیمی که ۲۶ روز تمرین نکرده بود را تحویل گرفتم و با رفاقت و صمیمیتی که بین بازیکنان و کادرفنی وجود داشت موفق شدیم با ۱۰ اختلاف امتیاز از تیم اول جدول تیم را به مرحله نهایی لیگ دو برسانیم که با ورود مالک جدید که به هیچ وجه آدم فوتبالی نبود یک سرمربی دیگر را برای این تیم انتخاب کرد مربی که این روزها بیش تر در تلویزیون می بینیم! و جالب اینکه تمام مربیان بزرگ و با کیفیت را مورد انتقاد قرار می دهد و به خودش اجازه می دهد در مورد تیم های بزرگ صحبت و اظهار نظر کند در حالیکه هیچ رزومه کاری جز اینکه در دو بازی دربی( رفت و برگشت) گل به ثمر رسانده را ندارد و هر سال هدایت تیمی را بر عهده دارد و هیچ موفقیتی را با تیم های تحت هدایت خود بدست نیاورده است ؛ فصل قبل نیز با شهرداری فومن فقط از ۱۰ بازی ۱۰ امتیاز را کسب کردد و تیمی که مدعی صعود محسوب می شد با قرار گرفتن در رده پنجم نتوانست به رقابت های لیگ یک صعود کند.

اشجاری در بخشی از صحبت های خود در خصوص تیم ملی و عملکرد کارلوس کی روش در حضور هشت ساله خود در ایران بیان داشت: ما یکی از بهترین و با کیفیت ترین تیم ملی را در اختیار داشتیم و کی روش در این هشت سال خودش را به خوبی ثابت کرد خیلی بی انصافی است که این همه هجمه و فشار روی او بیاوریم.

وی افزود : از روزی که کی روش وارد فوتبال ایران شد دست دخالت رسانه ها که در کار دلالی فعالیت دارند به تیم ملی باز شد و با مقابله کی روش با این موضوعات موجب گردید همین رسانه ها و افراد فوتبالی متصل به این رسانه ها او را زیر بار فشار و انتقاد قرار دهند به نظر من ما نتوانستیم آرامشی را که تیم ملی به آن نیاز داشت را فراهم کنیم.

بازیکن سابق تیم ملی اضافه کرد: به نظر من کی روش یکی از بهترین مربیان خارجی است و کارهایی را که وی با تیم ملی کرد هیچ کدام از مربیان قبلی نتوانستند انجام دهند.

بازیکن سابق استقلال در خصوص شرایط فعلی این تیم نیز بیان داشت: مهم ترین بحثی که در سال های اخیر به استقلال ضربه زده بحث مدیریت بوده چرا که ما در سال های اخیر مدیریت درستی در باشگاه استقلال نداشتیم و اگر بازیکنانی را که در نقل و انتقالات زمستانی از دست دادیم حفظ می شدند استقلال می توانست در لیگ برتر و آسیا بدرخشد امیدوارم با ورود میرشاد ماجدی و کامران منزوی کمک شایانی به تیم شود چرا که این دو شخص تعصب خاصی به استقلال دارند.

Share