گزارش دیارمیرزا از آیین تودیع و معارفه فرماندار آستارا:

رنجکش: من به آستارا خیانت نکردم|داداشی: برای توسعه نباید دیدگاه جناحی داشت

 یونس رنجکش با تشکر از تمام اقشار مردم آستارا در این ۲۳ ماه حضورش در شهرستان گفت: مردم شریف آستارا، از شما بابت تمام زحمات و همراهی های تان سپاسگزارم و امیدوارم در این مقطع زمانی از بنده راضی بوده باشید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا  آیین تودیع و معارفه فرماندار شهرستان مرزی بندر آستارا با حضور مصطفی سالاری استاندار گیلان در این شهرستان برگزار شد.
یونس رنجکش با تشکر از تمام اقشار مردم آستارا در این ۲۳ ماه حضورش در شهرستان گفت: مردم شریف آستارا، از شما بابت تمام زحمات و همراهی های تان سپاسگزارم و امیدوارم در این مقطع زمانی از بنده راضی بوده باشید.

رنجکش مردم آستارا را مرزبانان فرهنگی کشورمان دانست و گفت: مهم‌ترین هدف ما توجه به تمام زیرساخت‌های فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و اقتصادی بود تا بتوان مسیر توسعه را با مشارکت مردم طی کرده و امروز با کمی کنکاش می توان آثار آن را لمس کرد.

وی با اشاره به مجموع پروژه های دوران خدمتش در آستارا گفت: در این ۲۳ ماه ۲۳۱ پروژه را با اعتباری بالغ بر ۸۰ میلیارد تومان شروع، تکمیل و یا به سرانجام رسانده ایم تا بتوانیم قسمتی از مشکلات موجود را کم کنیم و همین جا اعلام می کنم که من به آستارا خیانت نکردم.

امام جمعه آستارا در آیین تودیع و معارفه فرماندار جدید این شهرستان موفقیت شهرستان را در گروی موفقیت فرماندار دانست و گفت: بنده از تمام توان خود برای همکاری با فرماندار جدید استفاده می کنم و دینداری، انقلابی بودن و تدین مردم آستارا امروز به همه ثابت شده است.

امام جمعه آستارا کمبود امکانات پزشکی بیمارستان آستارا را برای مردم آزار دهنده دانست و گفت: وضعیت بیمارستان شهرستان، کمبود امکانات پزشکی و عدم ثبات در مدیریت بیمارستان یک دغدغه بوده و مردم شاکی هستند و از استاندار گیلان درخواست تجهیز بیمارستان و یک نگاه ویژه به حوزه درمان آستارا را دارم.

نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی در آیین تودیع و معارفه فرماندار آستارا مشکل آب شرب را یک معضل برای شهرستان دانست و گفت: در شهرستانی که سرشار از پدیده ها و منابع طبیعی می باشد، وجود مشکل آب یک امر غیر طبیعی و ناپسند است.

ولی داداشی همدلی را یک لازمه پیشرفت در تمام عرصه ها دانست و گفت: باید فارغ از دیدگاه های سیاسی و جناحی به یکدیگر کمک کرده و مسئولین باید در کنار هم برای توسعه و آبادانی شهرستان تلاش کنند.

فرماندار آستارا نیز در این آیین آستارا را آینه تمام‌نمای کشور دانست و گفت: توان این شهرستان آنقدر گسترده است که می توان با تلاش و همدلی، مشکلات اقتصادی و اشتغال را با عبور از تحریم ها تا حد زیادی رفع کرد.

حسن رستم زاد، آستارا را قطعه ای از بهشت دانست و گفت: ما زمانی موفق خواهیم شد که به مردم اعتماد کرده و آن‌ها را در تمام امور مشارکت داده و از پتانسیل مردم استفاده کنیم.

 شهرستان مرزی بندر آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان قرار دارد.

 

Share