با حضور جمعی از مسئولان:

شهردار تالش معرفی شد | اجرای طرح گردشگری دریاچه سراگاه

مهدوی در رابطه با پروژه های مهم قابل پیگیری اعلام کرد: یکی از مواردی که انتظار می رود از طرف شهردار جدید و شورای شهر تالش پیگیری شود، پروژه مربوط به پسماند و کارخانه پسماند شهرستان می باشد.

 اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، طی مراسمی با حضور مسئولین استانی و شهرستانی شهرام غنی زاده به عنوان شهردار تالش معرفی شد.

سید عیسی مهدوی فرماندار تالش در جلسه معارفه شهردار تالش گفت:جابجایی مدیریت ها به معنای ضعف و عدم توانایی مدیریت نیست بلکه هدف همواره خدمت بوده و هست.

مدیریت شهری باید یکپارچه باشد | دسته‌بندی‌های جناحی آفت مدیریت شهری است

مهدوی ضمن تشکر از زحمات شهردار سابق گفت: مدیریت شهری بایستی یک مدیریت یکپارچه باشد و در این راه از دسته بندی های جناحی(انتخاباتی)کناره گیری کند، چرا که این گونه دسته بندی ها آفت مدیریت شهری است.

فرماندار شهرستان تالش اظهار کرد: ما باید اختلاف نظر را به وحدت عمل تبدیل کنیم و در نهایت نتیجه وحدت عمل، رضایت و نفع مردم است که اگر شاهد عملکرد صادقانه مسئولین باشند، حمایتگر خواهند بود.

کارخانه پسماند تالش باید توسط شهردار جدید پیگیری شود | محل دفن کنونی زباله‌ها نامناسب است

مهدوی در رابطه با پروژه های مهم قابل پیگیری اعلام کرد: یکی از مواردی که انتظار می رود از طرف شهردار جدید و شورای شهر تالش پیگیری شود، پروژه مربوط به پسماند و کارخانه پسماند شهرستان می باشد. چرا که این پروژه یک پروژه منطقه ای است و از آنجایی که تالش به نوعی معدن آبزی پروری استان محسوب می‌شود، به نتیجه رسیدن این پروژه برای آینده زیست محیطی شهرستان نیز اهمیت فوق العاده ای دارد، زیرا محل دفن کنونی زباله ها در کنار نوار ساحلی نامناسب است و این پروژه نیازمند مشارکت همه جانبه برای رفع معضل همیشگی غرب گیلان در بحث پسماند می باشد.

تصویب طرح تفصیلی شهرستان تالش نوید بخش آینده‌ای روشن است

وی اظهار امیدواری کرد که تصویب طرح تفصیلی شهرستان در بحث شکل گیری فضاهای شهری و پروژه های گردشگری می تواند نوید بخش آینده ای روشن در این باب باشد.

فرماندار تالش همچنین ضمن اشاره به پیگیری مستمر پروژه های مهم پل ۲۰متری و تعریض آن و همچنین آسفالت کمربندی که گذرگاه سیستم ترانزیتی وزارت راه نیز هست، در رابطه با طرح گردشگری سراگاه خاطرنشان کرد: مشکلات این طرح خوشبختانه حل و فصل شده و با انجام این طرح مهم، به جرات می‌توانم اعلام کنم این پروژه با توجه به نمونه مشابه آن در سقالکسار رشت می‌تواند از پروژه های موفق در جذب گردشگر بوده و اگر کاربری خوبی داشته باشد، چندین درجه از سراوان و حتی استخر لاهیجان نیز زیبا تر خواهد شد و اقتصاد منطقه را متحول خواهد کرد.

شهرداری به تنهایی قادر به پیشبرد امور نیست

شهرام غنی زاده شهردار جدید تالش نیز ضمن تشکر از مردم و مسئولین گفت: باعث افتخار است که در چنین جایگاهی توفیق خدمت به مردم شهر خود را پیدا کرده ام اما مطمئنا شهرداری به تنهایی قادر به پیشبرد امور نبوده و مشارکت و همدلی مستمر مردم و مسئولین را می طلبد تا شهر را به جایگاه اصلی خود برساند.

غنی زاده تاکید کرد در این راه خدمت به مردم خط قرمز من خواهد بود و از هیچ تلاشی در این راستا فروگذاری نخواهم کرد.

متاسفانه شوراها در کشور سلیقه‌ای عمل می‌کنند

به گزارش دیارمیرزا هوشنگ عباسقلی زاده مدیرکل امور شهری استانداری گیلان در این جلسه با اشاره به اینکه ۱۳بار به شخصه به عنوان استیضاح شده است گفت: انتخاب شهردار بومی پیامدهای خاص خود را دارد.

وی افزود: دموکراسی امری مقدس، ارزشمند و قابل احترام است که باید قدردان آن باشیم اما متاسفانه شوراهای امروزی در کشور سلیقه ای عمل می کنند که این موضوع گاهی منجر به بروز اختلافات می‌شود درحالیکه معتقدم شورایی موفق است که در امور اجرایی دخالت مستقیم نداشته باشد.

عباسقلی زاده با تاکید بر نقش نیروهای انسانی مجرب در مدیریت اذعان داشت: برای رسیدن به اهداف مدیریتی، بایستی از حاشیه ها به دور باشیم، تبادل افکار کنیم و در انجام امور نهایتا منافع عمومی را بر منافع شخصی ارجح دانسته و کاری را که می دانیم در اولویت و درست است انجام دهیم.

اگر از فرصت‌های تالش استفاده نکنیم تبدیل به تهدید می‌شوند

عباسقلی زاده گریزی هم به مشکلات گردشگری و اقامتی در تالش زد و خاطر نشان کرد: متاسفانه باید گفت پتانسیل های عظیم شهرستان تالش در بحث طبیعی و گردشگری را اگر نتوان با استفاده صحیح از منابع و بودجه های استانی و ملی، به فرصت های مناسب تبدیل کرد، تبدیل به تهدید می شوند.

وی در پایان گفت: لذا امیدواریم با همدلی و همراهی و مدیریت صحیح شهردار جدید و شورای شهرستان،شاهد تحولات مثبتی در امر مدیریت شهری و همچنین گردشگری شهرستان باشیم.

Share