در راستای سیاستهای تنظیم بازار

اطلاعیه توزیع ۷ تن گوشت گرم در گیلان+ جزئیات

در راستای سیاستهای تنظیم بازار استان گیلان ۷ تن گوشت گرم از فردا ۱۰ صبح روز سه شنبه مورخ ۱۱/۱۰/۹۷ در برخی از فروشگاه های زنجیره ای و بزرگ استان توزیع می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا  به اطلاع می رساند در راستای سیاستهای تنظیم بازار استان گیلان ۷ تن گوشت گرم از فردا ۱۰ صبح روز سه شنبه مورخ ۱۱/۱۰/۹۷ در برخی از فروشگاه های زنجیره ای و بزرگ استان با آدرس مشخص با قیمت مصوب هرکیلو ران ۳۷۵۰۰ تومان و هرکیلو سر و دست و گردن ۳۶۵۰۰ تومان که در شهرستان رشت توسط فروشگاه های هفت واقع در جاده لاکان، شهید بهشتی(سه راه قاسمیه)، امین الضرب و فروشگاه های جانبو واقع در در خیابان انصاری، معلم، پاستوریزه و حمیدیان توزیع می‌گردد.

همچنین گوشت گرم در این مرحله در سایر شهرستانهای گیلان نظیر؛ املش، سیاهکل، ماسال، شفت، آستارا، آستانه اشرفیه، تالش، صومعه سرا، رودسر، فومن، رودبار و رضوانشهر نیز از طریق فروشگاه های هفت و جانبو توزیع خواهد شد.
البته در این مرحله بعلت تعدد شعبات این فروشگاه ها در شهرستانهای لنگرود (فقط درفروشگاه هفت: خ امام و بسیج فروشگاه جانبو:خ حافظ و نورانی)، انزلی(فقط در فروشگاه هفت:خ نواب و غازیان فروشگاه جانبو:خ معلم و مطهری ) و لاهیجان (فقط در فروشگاه هفت: خ شهدا و نیما**فروشگاه جانبو: خ آزادگان و کاشف شرقی) توزیع می گردد.
لذا ضمن حضور بازرسین این سازمان به صورت محسوس و نامحسوس در مراکز توزیع، هموطنان ارجمند نیز می توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلفی موارد را به سامانه ۱۲۴ گزارش نمایند.

Share