در جلسه روز چهارشنبه به ریاست روحانی:

هیات وزیران به استانداران منتخب البرز، تهران و سمنان رأی اعتماد داد

هیات وزیران در جلسه روز چهارشنبه به ریاست حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی رئیس جمهور، به استانداران منتخب استان های البرز، تهران و سمنان رأی اعتماد داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، هیات وزیران در جلسه روز چهارشنبه به ریاست حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی رئیس جمهور، به استانداران منتخب استان های البرز، تهران و سمنان رأی اعتماد داد.

با رای اعتماد اعضای هیات وزیران، آقایان عزیزالله شهبازی، انوشیروان محسنی بندپی و علیرضا آشناگر به ترتیب به عنوان استانداران استان های البرز، تهران و سمنان انتخاب شدند.

عزیزالله شهبازی پیش از این با حکم وزیر کشور به عنوان سرپرست استانداری البرز معرفی شده بود.‌

انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران نیز در سال ۱۳۳۵ در شهرستان “نوشهر” از استان “مازندران” به دنیا آمد. وی دارای مدرک تحصیلی PhD در رشته مهندسی بهداشت محیط از دانشگاه نیوکاسل انگلستان است.

محسنی از سال ۱۳۷۸ با شرکت در دور ششم انتخابات مجلس شورای اسلامی از سوی مردم شهرستان “نوشهر و چالوس” پا به عرصه نمایندگی گذاشت و پس از آن سابقه حضور در ادوار هفتم و هشتم مجلس شورای اسلامی را داشته است. وی از اعضای فراکسیون خط امام (ره) در مجلس شورای اسلامی بود.

فروردین سال ۱۳۹۴، “علی ربیعی” وزیر سابق تعاون، کار و رفاه اجتماعی دولت یازدهم، طی حکمی انوشیروان محسنی بندپی را که پیش از آن مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران بود به عنوان معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور منصوب کرد.

علیرضا آشناگر استاندار سمنان نیز در سوابق خود شهردار ملایر در سال ۱۳۷۴، شهردار نهاوند از سال ۷۶ به مدت ۵ سال، مدیر رسیدگی به شکایات استانداری لرستان به مدت ۹ ماه، فرماندار کوهدشت، فرماندار ساوه و آخرین سمت وی معاون سیاسی و امنیتی استاندار کردستان دارد‌.

Share