همزمان با هفته وحدت

رقص قلم مو روی بوم؛ برگزاری نمایشگاه گروهی نقاشی در آستارا

حدود ۸۳ تابلوی نقاشی از ۴۰ هنرجوی نقاشی در این نمایشگاه به معرض نمایش عموم و فروش گذاشته شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آستارا به همین مناسبت به خبرنگار دیارمیرزا گفت: نمایشگاه گروهی نقاشی هنرجویان «نسترن بنیادی» با ۸۳ تابلوی نقاشی در سبک‌های مختلف هنری همچون تکنیک رنگ و روغن، گواش، آبرنگ و سیاه قلم به مناسبت گرامی‌داشت هفته وحدت در گالری معراج اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آستارا برپا شد.

به گزارش دیارمیرزا شاپور تشرینی ظهر امروز در آیین برپایی نمایشگاه گروهی نقاشی در گالری معراج اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان اظهار کرد: حدود ۸۳ تابلوی نقاشی از ۴۰ هنرجوی نقاشی در این نمایشگاه به معرض نمایش عموم و فروش گذاشته شده است.

وی این نمایشگاه را چهارمین نمایشگاه گروهی هنرجویان «خانم بنیادی » مربی آموزشگاه نقاشی کمال الملک دانست و آثار قابل‌عرضه در این نمایشگاه را در سبک‌های مختلف هنری نظیر رنگ و روغن، گواش، آبرنگ و سیاه قلم ذکر کرده و تصریح کرد: هنرجویان «نسترن بنیادی» برای خلق این آثار دو سال وقت گذاشته‌ و کوچکترین هنرمند این نمایشگاه پنج سال و بزرگترینشان ۱۸ سال دارد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آستارا مدت‌زمان برپایی این نمایشگاه را یک هفته دانست و بیان کرد: علاقه‌مندان به هنر نقاشی می‌توانند همه‌روزه در دو نوبت صبح و عصر از ساعت ۹ صبح تا ۱۳ ظهر و از ساعت ۱۶ عصر تا ۱۸ غروب از آثار فاخر این نمایشگاه دیدن کنند.
در پایان این آئین از مربی و هنرمندان نقاش، با اهدای هدایایی تجلیل شد.

شهرستان آستارا در شمال غرب استان گیلان و در همسایگی جمهوری آذربایجان واقع شده و ۴۰۰ هنرمند در هفت انجمن هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان ساماندهی شده است.

Share