گزارش تصویری تودیع و معارفه مدیرکل میراث فرهنگی گیلان

جلسه معارفه مدیر کل جدید میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان گیلان صبح چهارشنبه در سالن بانک ملی ایران در رشت برگزار شد.
در این نشست با قدردانی از زحمات رضا علیزاده در ایام مسئولیت، شهروندی امیرانتخابی به عنوان مدیرکل جدید میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری معرفی شد.

جلسه معارفه مدیر کل جدید میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان گیلان صبح چهارشنبه در سالن بانک ملی ایران در رشت برگزار شد. در این نشست با قدردانی از زحمات رضا علیزاده در ایام مسئولیت، شهرود امیرانتخابی به عنوان مدیرکل جدید میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری معرفی شد. لازم به ذکر است دکتر امیر انتخابی متولد تالش، رئیس موسسه آموزش عالی علمی- کاربردی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور است.
وی لیسانس و فوق لیسانس علوم سیاسی از دانشگاه شهید بهشتی و دانش آموخته دوره دکترای مدیریت و برنامه ریزی فرهنگی(گرایش خط و مشی گذاری) است و علاوه بر فعالیت به عنوان مشاور رضا صالحی امیری در سازمان اسناد و کتابخانه های ملی و مدیریت پژوهش های گردشگری مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام، سالها تدریس در دانشگاه و تالیف ۱۰ کتاب و بیش از پنجاه مقاله و پژوهش را در کارنامه کاری خود دارد و چندین دوره به عنوان پژوهشگر نمونه مرکز تحقیقات استراتژیک معرفی شده است.

Share