کتاب‌هایی که از زیر بوته می‌رویند!

کنایه مدیرمسئول انتشارات «فرهنگ ایلیا» به مسئولان گیلان

شادی پیروزی نوشت: در این مراسم‌ِ پرزرق و برق و رونمایی‌ها، همه هستند؛ عمه‌ها و خاله‌های کتاب، عموها و دایی‌های کتاب و حتا شوهرعمه‌ها و زن‌دایی‌های کتاب. اما جای دو نفر خالی است؛ پدر و مادر کتاب (نویسنده و ناشر).

به گزارش سرویس فضای مجازی دیارمیرزا شادی پیروزی مدیرمسئول انتشارات «فرهنگ ایلیا» نسبت به برگزاری مراسم «تجلیل از کتابداران، کتابخوانان و مروجان کتاب در گیلان» واکنش نشان داد.

وی در مطلبی با عنوان «کتاب‌هایی که از زیر بوته می‌رویند»، نوشت:

«این روزها ایامِ فرمایشیِ کتاب و کتابخوانی است و نمایشگاه کتاب گیلان هم در راه است و بازار ژست‌های فرهنگی با کتاب داغِ داغ. سلبریتی‌های دولتی از هر طرف که بنگری، همه در پی سلفی‌اندازی با کتاب‌اند، به مصداقِ: #همینطوری یهوئی با کتاب.
در این مراسم‌ِ پرزرق و برق و رونمایی‌ها، همه هستند؛ عمه‌ها و خاله‌های کتاب، عموها و دایی‌های کتاب و حتا شوهرعمه‌ها و زن‌دایی‌های کتاب. اما جای دو نفر خالی است؛ پدر و مادر کتاب (نویسنده و ناشر). نه دعوت می‌شوند و نه کسی دوست دارد در عکس‌هایشان باشند.
اینجا سرزمینی است که کتاب‌ها از زیر بوته می‌رویند!
شادی پیروزی / ناشر»

گفتنی است نشر فرهنگ ایلیا از جمله ناشران برجسته کشور است که آثار فاخر و ارزنده‌ای درباره فرهنگ و تاریخ گیلان به چاپ رسانده و همچنین به عنوان ناشر برگزیده سال ۱۳۹۴ انتخاب شده است.

Share