حاشیه دیدار سایپا ـ پرسپولیس

ماجرای سیلی دایی به خبرنگار تلویزیونی+ فیلم

سرمربی تیم فوتبال سایپا در پایان دیدار با پرسپولیس در واکنش به درخواست مصاحبه‌ای که خبرنگار صداوسیما داشت، سیلی محکمی به وی زد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا محمد دایی مربی سایپا پس از اخراج در دقایق پایانی دیدار با پرسپولیس به شدت به این موضوع معترض بود برادرش نیز علی دایی واکنش‌هایی شدیدی در این خصوص داشت.

علی دایی هنگامی که داور سوت پایان مسابقه را به صدا درآورد با اشاره دست به نشانه اینکه سر ما را بریدند به قضاوت داور اعتراض کرد. این درگیری‌ها تا تونل ورزشگاه تختی نیز ادامه یافت به طوری که در صحنه‌ای علی دایی در حمایت از بازیکن وارد ماجرا شد.

مهدی ضیایی، خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما می گوید:در پایان بازی بازیکنان با هم درگیری شدیدی داشتند و همدیگر را می‌زدند. من هم به آقای دایی گفتم شما چهره ورزشی هستی و اگر به رختکن بروی، بازیکنان هم از شما تبعیت می‌کنند. بعد از این حرف دایی به یک باره سیلی محکمی به صورت من زد.

واکنش مدیرعامل باشگاه سایپا

رضا درویش پس از تساوی تیم سایپا برابر پرسپولیس گفت: بازی خوبی انجام دادیم. حتی می توانستیم برنده باشیم اما متأسفانه اتفاقات آخر دیدار همه چیز را در هم ریخت و شیرینی این بازی از بین رفت.

وی در خصوص درگیری های به وجود آمده گفت: این را از بازیکنان پرسپولیس بپرسید. آنها شروع کننده دعوا بودند. متأسفانه دروازه بان پرسپولیس به دنبال درگیری و حاشیه سازی بود و همین مسئله باعث شد که جو بسیار متشنج شده و بازیکنان دو تیم با یکدیگر درگیری شدید پیدا کنند.

درویش در ادامه تصریح کرد: سلیمانی فقط گل زد. گناهی نکرده و کسی حق کتک زدن او را ندارد. این رفتار بسیار زشت و غیر ورزشی بود.

مدیر عامل باشگاه سایپا در خصوص اینکه علی دایی یک سیلی به یکی از خبرنگاران زده است، یادآور شد: مطمئنا دایی به طور عمد این کار را نکرده و شاید به خاطر شلوغی متوجه چنین اتفاقی نشده است.

Share