حسن خسته‌بند:

مجلس آرامش نسبی را به جامعه بازگرداند | در صورت صلاحدید، رویه استیضاح‌ها ادامه پیدا می‌کند

عضو کمیسیون عمران مجلس با اشاره به استیضاح‌های انجام شده در صحن مجلس گفت‌:‌ این رویکرد مجلس علاوه بر پاسخی مطمئن به مطالبات مردم،‌ جو آرامش نسبی را به جامعه باز گرداند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، حسن خسته‌بند اظهار داشت:‌ رویکرد هفته‌های اخیر مجلس و استیضاح وزرای اقتصادی دولت تماماً در راستای پاسخ به مطالبات به حق مردم انجام گرفت به طوری‌که توانست علاوه بر تحقق این مهم جو آرامش نسبی را نیز در جامعه ایجاد کند.

عضو کمیسیون عمران مجلس عنوان کرد:‌ انتقاد برخی به رویکرد مجلس در راستای استیضاح وزرای تیم اقتصادی دولت و اینکه این نوع نگاه هیچ بازخورد مثبت و مثمرثمری را در کشور و اقتصاد و معیشت مردم ایجاد نکرده صحیح نیست و شاهد این مدعا نیز وضعیت فعلی جامعه است.

خسته‌بند به تجمعات اعتراضی ماه‌های گذشته اشاره کرد و بیان داشت:‌ نباید یادمان برود که تا همین چند وقت پیش افرادی تحت عنوان بازاری نما و به بهانه‌های مختلف جلوی درب مجلس به برپایی اغتشاش و برگزاری تجمعات اقدام و به‌نوعی جوی منفی را در جامعه ایجاد کرده بودند.

نماینده مردم بندرانزلی در مجلس با دفاع از رویکرد مجلس در استیضاح وزرای اقتصادی دولت افزود:‌ این نگاه مجلس علاوه بر ایجاد فضایی نسبتاً آرام در جامعه از چهره واقعی اغتشاشگران و ماهیت واقعی آنان که به بهانه تغییرات ارزی به اینگونه اقدامات دست می‌زدند نیز پرده برداشت.

وی با تأکید بر اینکه در صورت تشخیص و صلاحدید مجلس رویه استیضاح‌ها ادامه پیدا می‌کند ابراز داشت:‌ نمایندگان در کنار مردم بوده و از مطالبات،‌ خواسته‌ها و درد دل‌های آنان به‌خوبی باخبرند بنابراین به هرجایی که نیاز به اعمال تغییر و یا جراحی داشته باشد ورود می‌کنند.

عضو کمیسیون عمران مجلس تعلل دولت در عدم اعمال تغییرات لازم در کابینه را مورد اشاره قرار داد و گفت: ‌دولت با وجود وعده‌هایی که داده بود تغییرات را انجام نداد و به اصطلاح رویه زمان‌درمانی را در پیش گرفت به همین علت مجلس نیز با رویکردی جدید به این قضیه پرداخت.

خسته‌بند با بیان اینکه بازخوردهای مثبت رویکرد مجلس و اصرار برای اعمال تغییرات در تیم اقتصادی دولت در جامعه کاملاً مشهود است افزود:‌ مردم از نمایندگان مجلس انتظار دارند مدیرانی که توانایی لازم برای ادامه مسئولیت خود را ندارند ‌تغییر کرده و کنار گذاشته شوند.

Share