در بازدید از فرودگاه رشت عنوان شد

تاکید نماینده رشت بر راه اندازی پروازهای مستقیم از رشت به آذربایجان و گرجستان

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی ضمن بازدید از پروژه های عمرانی فرودگاه سردار جنگل بر ضرورت راه اندازی پروازهای صبح از رشت به تهران و برقراری پروازهای مستقیم از فرودگاه رشت به کشورهای آذربایجان و گرجستان تاکید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی ضمن بازدید از پروژه های عمرانی فرودگاه سردار جنگل بر ضرورت راه اندازی پروازهای صبح از رشت به تهران و برقراری پروازهای مستقیم از فرودگاه رشت به کشورهای آذربایجان و گرجستان تاکید کرد.

 جبار کوچکی ن‍ژاد، نماینده مردم شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی با حضور در فرودگاه سردار جنگل رشت و نشست با مدیرکل و معاونان این فرودگاه از روند اجرایی پروژهای عمرانی این فرودگاه بازدید کرد و افزایش پروازهای داخلی و خارجی این فرودگاه را خواستار شد.

کوچکی نژاد به تقاضاهای مردمی برای برقراری پروازهای صبح از رشت به تهران و همچنین پروازهای خارجی به مقاصد باکو و تفلیس اشاره کرد و افزود: به زودی برای تحقق این مهم با وزیر راه و شهرسازی وارد مذاکره خواهم شد.

غلامرضا کریم آقایی، مدیرکل فرودگاه استان گیلان نیز در این دیدار به تشریح عملکرد فرودگاه سردار جنگل رشت پرداخت و گفت: پروژه احداث مخزن ۵۰۰ مترمکعبی و ایستگاه پمپاژ آب شرب شهری، نصب چراغ های تقرب دقیق پرواز برای کاهش دید افقی خلبان و فاز دوم محوطه سازی ترمینال پروازهای داخلی، نصب دستگاه کمک ناوبری DVOR و همچنین بهسازی محاوط فرودگاهی  در مجموع  با هزینه ای بالغ بر ۲۰۰ میلیارد ریال از محل اعتبار شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران در حال اجراست و مصمم هستیم تا پایان سال جاری به بهره برداری برسد.

وی از آمادگی فرودگاه سردار جنگل رشت برای افزایش پرواز به مقاصد داخلی و خارجی خبر داد و گفت: در صورت آمادگی شرکت های هواپیمایی و با توجه به شبانه روزی بودن فرودگاه سردار جنگل رشت آماده ارایه خدمات فرودگاهی به مسافران و شرکت های هواپیمایی هستیم.

Share