رضا ثقتی:

اطلس فرهنگی انقلاب اسلامی ایران جهان‌شمول است

مشاور فرهنگی و هنری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با بیان این‌که نظریه «صدور انقلاب» حضرت امام خمینی(ره) از یک پشتوانه عظیم فکری و فرهنگی برخوردار است، اظهار کرد: اطلس فرهنگی انقلاب اسلامی ویژگی جهان‌شمول دارد و تمام آزادی‌خواهان و صلح‌طلبان با آن رابطه قلبی و معنوی برقرار می‌کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا رضا ثقتی، صبح امروز در دومین نشست کارگروه فرهنگی هنری ستاد بزرگداشت چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی در گیلان که در سالن جلسات اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار شد، افزود: بزرگداشت چهلمین سال پیروزی انقلاب، فرصتی مغتنم برای برجسته‌سازی روحیه آرمان‌خواهی و اندیشه‌ورزی، و بیان پیشرفت‌های عظیم در زمینه فرهنگی و هنری است.

وی در ادامه از انتشار تقویم اجرایی برنامه‌های فرهنگی و هنری ستاد بزرگداشت چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی در گیلان از مهرماه سال‌جاری خبر داد و عنوان کرد: ویژگی برنامه‌های کارگروه فرهنگی و هنری این ستاد، هم‌گرایی و هم‌افزایی سازمان‌ها و نهادها و همچنین اهالی فرهنگ و هنر علی‌الخصوص دانشجویان هنر است.


بر اساس این گزارش؛ کارگروه فرهنگی هنری ستاد بزرگداشت چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی در گیلان دارای ١٣ عضو است و ریاست این کارگروه بر عهده اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان می‌باشد.

Share