با هدف شفاف سازی و تسریع در کار؛

سامانه برآورد پیمان صورت وضعیت الکترونیک (پی وب) رونمایی شد

سید محسن حسینی، مدیر عامل آبفای گیلان در مراسم رونمایی از سامانه برآورد پیمان صورت وضعیت الکترونیک گفت: شرکت آب و فاضلاب سعی دارد گام های موثری در راستای استقرار دولت الکترونیک بردارد تا به ذینفعان خدمات بهتری را ارائه دهد.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، مراسم رونمایی سامانه برآورد پیمان صورت وضعیت الکترونیک (پی وب) صبح امروز (چهارشنبه) در رشت برگزار شد.

سید محسن حسینی، مدیر عامل آبفای گیلان در مراسم رونمایی از سامانه برآورد پیمان صورت وضعیت الکترونیک گفت: شرکت آب و فاضلاب سعی دارد گام های موثری در راستای استقرار دولت الکترونیک بردارد تا به ذینفعان خدمات بهتری را ارائه دهد.

حسینی با بیان اینکه در شرکت آب و فاضلاب ذینفعان به دو دسته تقسم می‌شوند، گفت: در بخش توزیع آب مشترکینی هستند که از خدمات شرکت استفاده می‌کنند و در بخش قرادادها و پروژها پیمانکاران ذینفعان ما را تشکیل می‌دهند.

وی با بیان اینکه بحث شفاف سازی و تسریع در کار همیشه از جمله تقاضاهای ذینفعان شرکت آب و فاضلاب بوده است، تصریح کرد: تاکید شرکت همیشه جلب رضایتمندی مشترکان و متقاضیان است.

حسینی با بیان اینکه این سامانه برای شفاف سازی و تسریع در کار راه اندازی شده است، گفت: شفافیت، مبارزه با فساد و سرعت عمل در انجام کار از مهمترین اهداف این نرم افزار است و افراد می‌توانند درخواستهای خود را از این طریق پیگیری و دنبال کند.

وی افزود: با ۷۱ شرکت و ۸۰۰ پیمانکار قرار داد بسته شده است و از ابتدای تاسیس بیش از دو هزار و ۹۰۰ پرونده قرارداد منعقد شده است.

مدیرعامل آبفای گیلان با بیان اینکه این قرارداد ها حجم زیادی از کاغذ مصرف می شد، گفت: راه اندازی این سیستم سبب می‌شود که سازمان در مدیریت زمان انتقال امر داده ها، سرعت و دقت بیشتری داشته باشند.

حسینی در مورد دیگر مزایای این نرم افزار گفت: از تهیه برآورد مناقصه تا پایان کار مستندسازی بسیار خوبی انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه هر چیزی در ابتدا با مشکلاتی روبرو است، گفت: از همه کسانی که با این نرم افزار در ارتباط هستند می‌خواهیم که با سعه صدر و همکاری این مشکلات را بر طرف کنند.

حسینی ادامه داد: این نرم افزار یک وسیله برای رسیدن به هدف است.

پیشرفت‌هایی زیادی در نرم افزارها و سخت افزار ها انجام شده است

در ادامه کیوان محمدی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گیلان گفت: چنین اقداماتی سبب میشود که گامی موثر برای توسعه استان برداشته شود.

وی با بیان اینکه در طول تاریخ شاهد تحولات در زمینه های مختلف بوده ایم، افزود: گواه این حرف موزه ها هستند و امروز تحولات به سرعت رخ دهد.

محمدی با بیان اینکه امروز نرم افزارها پیشرفته ای در جهان وجود دارد، گفت: در مدت ۲۰ سال پیشرفت‌هایی زیادی در نرم افزارها و سخت افزار ها انجام شده است.

وی با بیان اینکه پیشرفت لحظه ای است، اظهار کرد: اگر سرعت کار در این زمینه نباشد متضرر میشویم و همین امر جامعه ما را تهدید می‌کند.

رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی گیلان با بیان اینکه در جامعه ما جوانانی هستند که غافل نیستند، تصریح کرد: اینان بدور از قیل و قال های سیاسی و جریانی به فکر پیشرفت تکنولوژی هستند.

نیروی انسانی کارآمد سبب دست یابی به موفقیت های بزرگ خواهد شد

ساحره میرسیدی، مدیرکل فنی استانداری گیلان با بیان اینکه نیروی انسانی کارآمد سبب دست یابی به موفقیت های بزرگ خواهد شد و یکی از مسائل مهم این است که سامانه های زیادی داشته باشیم اما مدیریت درست پروژه و هدایت صحیح آن ما را به نتیجه می‌رساند.

Share