سخنگوی دولت صرفا اعلام آمادگی کرده است

رئیس دفتر روحانی، استعفای نوبخت را تکذیب کرد!

محمود واعظی اعلام کرد: استعفای دکتر نوبخت از سازمان برنامه و بودجه را تکذیب می کنم و آنچه رسانه ها از قول ایشان نقل کرده اند به هیچ وجه صحت ندارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا محمود واعظی خبر استعفای نوبخت را نادرست اعلام کرد و گفت: رییس سازمان برنامه و بودجه در پی مباحثی که درخصوص تغییرات در دولت بوجود آمده صرفا با اعلام آمادگی و بازگذاشتن دست رییس جمهوری در این تغییرات بحثی را امروز با رسانه‌ها مطرح کرد.

محمود واعظی در پی انتشار خبر استعفای نوبخت از رییس سازمان برنامه و بودجه ازسوی برخی رسانه‌ها به واسطه سوء برداشت از گفت وگوی امروز (چهارشنبه ۳ مرداد) وی در حاشیه جلسه هیات دولت، این خبر را تکذیب کرد و اظهارداشت: آنچه رسانه‌ها از قول آقای نوبخت نقل کرده‌اند به هیچ وجه صحت ندارد.

وی افزود: سخنگوی دولت در پی مباحثی که درخصوص تغیییرات در دولت بوجود آمده است صرفا با اعلام آمادگی و باز گذاشتن دست رییس جمهوری در این تغییرات بحثی را با رسانه‌ها مطرح کردند.

رییس دفتر رییس جمهوری یادآور شد: رییس سازمان برنامه و بودجه در عین حال گفته در هر جایگاهی از معلمی دانشگاه تا هر مسئولیت دیگری که رییس جمهوری امر کنند آمادگی مساعدت و خدمتگزاری به دولت و ملت را دارد. از این نظر انتشار خبر استعفای وی از سمت سازمان برنامه و بودجه به هیچ وجه صحت ندارد.

Share