فرماندار لاهیجان خبر داد:

سهمیه شهرستان لاهیجان در طرح فراگیر ۲۱ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان است

امیر جانبازی اظهار کرد: تا به امروز در کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری شهرستان تعداد ۳۲۸ طرح در قالب بسته‌های اشتغال (فراگیر و روستایی) با اعتباری به مبلغ بیش از ۸۸۴ میلیارد و هفتصد و سی و سه میلیون ریال تصویب و جهت بررسی نهایی به دبیرخانه استان ارسال‌ شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان لاهیجان به ریاست امیر جانبازی، فرماندار این شهرستان برگزار گردید.

سرپرست فرمانداری لاهیجان در این جلسه گفت: طرح هایی به کارگروه اشتغال استان ارسال شده که در صورت تصویب، برای حدود یک هزار و ۵۹۶ نفر در شهرستان فرصت شغلی ایجاد می شود.

وی گفت: تا به امروز در کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری شهرستان تعداد ۳۲۸ طرح در قالب بسته‌های اشتغال (فراگیر و روستایی) با اعتباری به مبلغ بیش از ۸۸۴ میلیارد و هفتصد و سی و سه میلیون ریال تصویب و جهت بررسی نهایی به دبیرخانه استان ارسال‌ شده است.

جانبازی افزود: از تعداد طرح‌های ارائه شده به دبیرخانه ۱۲۷ طرح با اعتبار ۱۳۶میلیارد و پانصد و نود و هشت میلیون ریال از سوی استان تصویب و به بانک های عامل معرفی شده و از این مبلغ ۱۶میلیارد و صد و چهل و چهار میلیون ریال به متقاضیان پرداخت گردید.

وی در ادامه افزود: سهمیه شهرستان لاهیجان در طرح فراگیر ۲۱ میلیارد و هفتصد میلیون تومان بوده که تاکنون به علت تعدد متقاضیان، با هماهنگی و برنامه ریزیهای صورت گرفته ۳۲۸ طرح بیش از ۸۸ میلیاد تومان به دبیرخانه استان ارسال گردیده است.

جانبازی در خاتمه از زحمات اعضای جلسه شورای اشتغال و سرمایه گذاری (کمیته فنی، بانکها و موسسات) در بررسی طرح های ارائه شده قدردانی نمود.

شایان ذکر است جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان هر هفته دو روز جهت بررسی و تکمیل طرح ها تشکیل می‌گردد.

Share