مدیرکل راه و شهرسازی گیلان

اتمام کتابخانه مرکزی رشت ۲۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد

علی خاوری، مدیرکل راه و شهرسازی گیلان با بیان اینکه اتمام ساخت کتابخانه مرکزی رشت ضرروی است، تصریح کرد: این پروژه با ۲۰ میلیارد تومان به اتمام می رسد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از ایسنا، علی خاوری در جلسه شورای برنامه ریزی استان که در سالن الغدیر استانداری گیلان برگزار شد با بیان اینکه در بخش درمانی استان کارهای مطلوبی انجام شده است، گفت: ساخت ۴ بیمارستان گیلان رو به اتمام است.

وی در مورد مصوبات دولت برای ساخت راه آهن، گفت:در حال حاضر سه کیلومتر از خط ۱۶۴ کیلومتری هنوز باقی مانده که جزء  سخت ترین راههای این راه آهن بوده است.

خاوری، تصریح کرد: فاز اول راه آهن رشت-انزلی از دو سال قبل شروع شده است و فاز دوم در حال آغاز است.۵۰۰میلیار تومان اعتبار نیاز است تا این راه آهن به انزلی برسد.

مدیرکل راه و شهر سازی گیلان در ادامه به تکمیل پازل باقی مانده آزادراه رشت-قزوین اشاره کرد و گفت:برای ۸کیلومتر آزاده راه بر اساس مطالعاتی که انجام شده محور تغییر وضعیت پیدا کرده است و با ایجاد یک تفاهم نامه جدید،مشکل این پازل حل خواهد شد.

وی با بیان اینکه اتمام ساخت کتابخانه مرکزی رشت ضرروی است، افزود: این پروژه با ۲۰ میلیارد تومان به اتمام می رسد.

خاوری، گفت: با توجه به اینکه پروژه کتابخانه مرکزی رشت در داخل شهر واقع شده است و ساخت آن ۱۲سال طول کشیده،‌ باید هر چه سریعتر به اتمام برسد و تحقق این امر نیاز به اختصاص منابع دارد.

Share