در روز نخست مسابقات؛

یک برنز حاصل تلاش نمایندگان گیلان در مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا

سه تکواندوکار گیلانی تیم ملی در روز نخست بیست و سومین دوره مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا بر روی تاتامی رفتند که حاصل آن ‌یک مدال برنز برای کاروان ایران بود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از فارس، آرمین هادی پور در وزن منفی ۵۴ کیلوگرم در قسمت مردان، سودابه پور صادقی در وزن منفی ۴۹ کیلوگرم و طیبه پارسا در وزن منفی ۵۷ کیلوگرم در قسمت بانوان در روز نخست بیست و سومین دوره مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا در هوشیمینه بر روی تاتامی رفتند.

سودابه پور صادقی با رنکینگ جهانی ۷۷ در وزن منفی ۴۹ کیلوگرم در گام نخست به مصاف سو وی لام از هنگ‌کنگ با رنکینگ جهانی ۱۳۶ رفت و با شکست در راند طلایی از گردونه مسابقات حذف شد؛ در این وزن ۲۲ هوگو پوش شرکت داشتند.

طیبه پارسا دیگر تکواندوکار گیلانی تیم ملی بانوان با رنکینگ جهانی ۵۴ در وزن منفی ۵۷ کیلوگرم در گام نخست به مصاف راما ابوالروب با رنکینگ جهانی ۲۰۹ از اردن رفت و با پیروزی پنج‌بر سه به مرحله بعدی صعود کرد، وی در مرحله یک‌چهارم پایانی با شکست سه بر ۹ مقابل زانگشی لو از چین با رنکینگ جهانی ۴۰ از کسب مدال بازماند؛ در این وزن ۱۶ هوگو پوش شرکت داشتند.

آرمین هادی پور دارای رنکینگ دو جهانی در وزن منفی ۵۴ کیلوگرم در گام نخست و در مرحله یک‌هشتم پایانی به مصاف روپش توکاس از هندوستان رفت و با پیروزی ۳۰ بر ۱۰ قاطعانه به مرحله بعدی صعود کرد، وی در مرحله یک‌چهارم پایانی در برابر عبدالله یحیی اثیری با رنکینگ ۱۱۸ جهانی صف‌آرایی کرد و با پیروزی ۲۱ بر ۱۱ مدال برنز خود را قطعی کرد.

تکواندوکار گیلانی تیم ملی در مرحله نیمه پایانی به مصاف جون جانگ از کره جنوبی با رنکینگ جهانی ۳۶ رفت و با شکست ۱۲ بر ۲۴ به مدال برنز دست‌یافت؛ در این وزن ۲۴ هوگو پوش شرکت داشتند.

Share