سرپرست اداره کل هواشناسی استان گیلان تشریح کرد:

پیش بینی وضعیت آب و هوای گیلان طی روزهای آینده

دادرس گفت: سامانه هوای خنک و بارشی تا چهارشنبه در گیلان ماندگار است که در این مدت احتمال آبگرفتگی و بالا آمدن آّب رودخانه ها و مسیل ها دور از انتظار نیست. همچنین دریای خزر هم در این مدت برای فعالیت های دریانوردی در برخی ساعات نامناسب است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، سرپرست اداره کل هواشناسی استان امروز گفت: با گذر موقت امواج ناپایدار جوی از فردا در گیلان باران خواهد بارید.

محمد دادرس افزود: شدت بارش باران، رعد و برق و بارش تگرگ در برخی نقاط به ویژه در نواحی مرکزی و شرقی گیلان بیشتر از دیگر مناطق است از همین رو دمای هوا سه تا شش درجه سانتی گراد کاهش می‌یابد.

سرپرست اداره کل هواشناسی گیلان اعلام کرد: سامانه هوای خنک و بارشی تا چهارشنبه در گیلان ماندگار است که در این مدت احتمال آبگرفتگی و بالا آمدن آب رودخانه ها و مسیل ها دور از انتظار نیست. همچنین دریای خزر هم در این مدت برای فعالیت های دریانوردی در برخی ساعات نامناسب است.

وی به شهروندان و مسافران هشدار داد که از استقرار در حاشیه رودخانه ها خودداری کنند همچنین به شالیکاران توصیه می‌شود که در زمان وقوع رعد و برق در مزارع  برنج و باغ های چای مستقر نشوند.

Share