فرمانده هنگ مرزی آستارا خبرداد

نجات کوهنورد گمشده در ارتفاعات حیران آستارا

مرادی گفت: مأمورین بلافاصله عملیات جستجو جهت پیدایش کوهنورد گمشده را آغاز و با تلاش فراوان موفق شدند پس از ساعاتی جستجو کوهنورد ۴۵ ساله که از ناحیه پا مصدوم شده را پیدا کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزافرمانده هنگ مرزی شهرستان بندر آستارا از نجات جان یک کوهنورد گم شده در ارتفاعات غرب گیلان توسط مرزداران این فرماندهی خبر داد.

سرهنگ نوذر مرادی فرمانده هنگ مرزی شهرستان بندر آستارا در گفتگو با خبرنگار دیارمیرزا گفت: در پی اعلام مبنی بر گم شدن یک نفر کوهنورد در ارتفاعات روستای حیران بلافاصله تلاش جهت پیدایش کوهنورد ۴۵ ساله در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی افزود: مأمورین بلافاصله عملیات جستجو جهت پیدایش کوهنورد گمشده را آغاز و با تلاش فراوان موفق شدند پس از ساعاتی جستجو کوهنورد ۴۵ ساله که از ناحیه پا مصدوم شده را پیدا کنند.

فرمانده هنگ مرزی آستارا در خاتمه با اشاره به اینکه مرزداران در پی این عملیات کوهنورد را نجات داده و به آغوش خانواده بازگرداندند تصریح کرد: در جهت خدمت رسانی به مردم و مرزنشینان حفظ امنیت و پیشگیری از جرایم به صورت شبانه روزی تلاش می کنیم و در این راه از هیچ کوششی فروگذار نخواهیم کرد.

Share