گزارش تصویری بازدید کمیته سایکل توریست گیلان از اماکن تاریخی و گردشگری بندر انزلی

امروز کمیته سایکل توریست استان گیلان در دومین مرحله از پیمایش بناهای تاریخی از استان گیلان پس از سفر به شهر سیاهکل، مقصد دوم خود را بندر انزلی انتخاب کرد و حدود ۴۰ دوچرخه سوار مسیر رشت به انزلی را رکاب زدند تا با حضور در این شهر گردشگر پذیر از جاذبه های تاریخی آن دیدن کنند.

امروز کمیته سایکل توریست استان گیلان در دومین مرحله از پیمایش بناهای تاریخی از استان گیلان پس از سفر به شهر سیاهکل، مقصد دوم خود را بندر انزلی انتخاب کرد.

حدود ۴۰ دوچرخه سوار مسیر رشت به انزلی را رکاب زدند تا با حضور در این شهر گردشگر پذیر از جاذبه های تاریخی آن دیدن کنند. در ابتدای این بازدید اعضا انجمن طرفداران توسعه انزلی با همراهی مدیر و کارکنان اداره ارتباطات شهرداری این شهر به پیشواز تیم سایکل توریست استان رفتند و ورودشان را به شهر انزلی خوشامد گفتند.

در ادامه این بازدید دوچرخه سواران با همراهی محمود عباسیان امین راهنمای گردشگری و همکاری پلیس راهور استان گیلان به ترتیب از مزار شهید بایندر، محوط بندر، پل تاریخی غازیان، کاخ موزه، کلیسا حضرت مریم مقدس، مجموعه تاریخی شهرداری انزلی، گلزار شهدا و آرامستان لهستانی ها بازدید کردند.

 

Share