در چهارچوب هفته نهم از مرحله نهایی لیگ دسته دو؛

پیروزی خانگی داماش مقابل حریف آبادانی | امیدی که زنده ماند

داماش گیلان با پیروزی برابر پالایش نفت آبادان، امیدهای صعود خود به پلی آف را برای دیدار پایانی مرحله نهایی زنده نگه داشت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، در چهارچوب هفته نهم و ماقبل پایانی از مرحله نهایی رقابت های لیگ دسته دو فوتبال باشگاه های کشور و در گروه ب این مسابقات، داماش گیلان در استادیوم سردارجنگل رشت و حضور سه هزار هوادار خود، پذیرای تیم پالایش نفت آبادان بود که در نهایت توانست این دیدار را با حساب دو بر یک به سود خود به پایان برساند.

در این بازی مسلم حق شناس، محمد مختاری، کنعان طاهرنژاد، سید کاظم رحمانی، مصطفی آقاجانی، علی اصغر کریمی،محمد طالبی (هادی سهرابی)، میثم میرپسندیده (صادق رضایی)، سعید طالبی، سعید مرتضوی و سعید باقرپسند برای داماش به میدان رفتند.

گل های این بازی را سعید طالبی در دقیقه ۱۱ از روی نقطه پنالتی و سیدکاظم رحمانی در دقیقه ۸۶ برای داماش گیلان و هومن سعدونی در دقیقه ۶۳ برای پالایش نفت آبادان به ثمر رساندند.

داماش گیلان با کسب این پیروزی ۱۴ امتیازی شد و پس از نفت و گاز گچساران ۱۵ امتیازی، در مقام سوم جدول مسابقات باقی ماند. داماش گیلان در هفته پایانی مرحله نهایی لیگ دو، از ساعت ۱۷ روز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت در بوشهر میهمان تیم شاهین خواهد بود که پیش از این صعود خود به رقابت های لیگ یک فصل آتی را مسجل کرده است.

در دیگر دیدار هفته آخر که برای داماشی ها بسیار حائز اهمیت است، نفت و گاز گچساران در بوکان به مصاف سردار بوکان خواهد رفت. داماشی ها در صورت پیروزی در بوشهر و توقف گچساران مقابل بوکان به دیدار پلی آف صعود به لیگ یک راه پیدا خواهند کرد.

Share