بر اساس شنیده‌ها؛

توبیخ احسان علیخانی به خاطر تلگرام!

با شروع ماه مبارک رمضان، احسان علیخانی، مجری برنامه ماه عسل، در یکی از برنامه‌های خود به این موضوع اشاره کرد اما در شب های بعد، خبری از این سخنان نبود؛ شنیده‌ها حاکی از این است که مسئولان صداوسیما، احسان علیخانی را از این کار منع کرده اند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، روزنامه قانون نوشت: این روزها فیلترینگ تلگرام و استفاده از فیلتر شکن‌های مختلف، به یکی از بحث‌های جدی در بین مردم و همچنین رسانه ها بدل شده است.

دانلود فیلترشکن ها و استفاده از آن ها برای اتصال به تلگرام، خود معضل شده است که عواقب و هزینه‌های زیادی در پی دارد. بی‌شک تلگرام نه تنها یک برنامه برای صحبت کردن و تبادل اطلاعات است، بلکه برای بسیاری از مردم،یک منبع درآمد محسوب می شد و فیلترکردن آن انتقادهای فراوانی را در پی داشت.

حال این انتقادها در مراکز حاکمیتی نیز مشاهده می‌شود و در این بین با شروع ماه مبارک رمضان، احسان علیخانی، مجری برنامه ماه عسل، در یکی از برنامه‌های خود به این موضوع اشاره کرد اما در شب های بعد، خبری از این سخنان نبود؛ شنیده‌ها حاکی از این است که مسئولان صداوسیما، احسان علیخانی را از این کار منع کرده اند.

علیخانی در این برنامه به نکته مهمی اشاره کرده بود که شاید مسئولان از آن بی اطلاع یا مطلع و بی توجه هستند! او در نقد فیلترینگ تلگرام گفته است: «این روزها بچه ۸-۹ ساله هم دنبال فیلترشکن می‌گردد و این خطرناک است زیرا جهانی را در مقابل او باز می‌کند که مشکل‌ساز خواهد بود». او در ادامه سخنان خود افزوده است: «امروز از کودک تا کهنسال همه دنبال فیلترشکن هستند؛ کسانی که تلگرام را فیلتر کردند به پیامدهای کارشان فکر کرده اند؟ کودک و نوجوانی که از فیلتر شکن اسفاده می کند ممکن است استفاده های نامناسب دیگری نیز از فیلتر شکن بکند و آن موقع باید کلی کارشناس بیاوریم و بینیم چرا اینگونه شد؟».

Share