کریمی در خصوص برنامه‌اش برای فصل آتی به مالک باشگاه نامه نوشت؛

برنامه‌ریزی یک ساله تنظیم و تدوین شده است | پس از مشخص شدن بودجه باشگاه برنامه ارسال می‌شود

کریمی در نامه‌ای نوشت: پس از مشورت با کادر فنی برنامه ریزی یک ساله تنظیم و تدوین شده است اما پرداختن به جزئیات آن بر اساس بودجه مصوب و هدفگذاری هیئت مدیره باشگاه خواهد بود. طبیعی است که پس از مشخص شدن بودجه مصوب و هدفگذاری، برنامه به رسم امانت حضورتان ارسال خواهد شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، علی کریمی سرمربی سپیدرود رشت در نامه‌ای به مالک باشگاه در خصوص ارائه برنامه یکساله خود به باشگاه توضیحاتی داد.

شرح نامه ارائه شده بشرح ذیل می باشد؛

احتراما عطف به نامه شماره ۴۷/۸۹۳ مورخ ۱۳۹۷/۲/۳ به استحضار می رساند باتوجه به مشکلات مالی موجود که همه به آن واقف هستیم فعالیت باشگاه در فصل نقل و انتقالات سخت خواهد بود چرا که جذب بازیکن جدید در حالیکه با بازیکنان فعلی تسویه حساب نشده باشد امکان طرح شکایت از سوی طلبکاران و پیرو آن بسته شدن پنجره نقل و انتقالات و محرومیت های دیگر از سوی فدراسیون فوتبال و کمیته های ذیربط را به همراه خواهد داشت، طبیعی است که این مهم تمام برنامه ریزی های جامع سرمربی و باشگاه را تحت تأثیر خود قرار خواهد داد.

در همین راستا و پس از مشورت با کادر فنی برنامه ریزی یک ساله تنظیم و تدوین شده است اما پرداختن به جزئیات آن بر اساس بودجه مصوب و هدفگذاری هیئت مدیره باشگاه خواهد بود. طبیعی است که پس از مشخص شدن بودجه مصوب و هدفگذاری، برنامه به رسم امانت حضورتان ارسال خواهد شد.

لازم به ذکر است قبل از برآورد هزینه و مشخص شدن بودجه برای فصل آینده بیان این مطلب را ضروری می دانم که هر نوع فعالیتی در باشگاه مردمی و ریشه دار سپیدرود رشت باعث افتخار اینجانب خواهد بود.

Share