به علت اتصال در سیستم سیم کشی برق رخ داد؛

آتش سوزی خانه ویلایی در سیاه اسطلخ رشت+تصاویر

شهرام مومنی با بیان اینکه حادثه آتش سوزی خانه ویلایی در سیاه اسطلخ رشت به مرکز ستاد فرماندهی ۱۲۵ آتش نشانی اطلاع داده شد، افزود: علت حادثه اتصال در سیستم سیم کشی برق از ناحیه پشت بام بود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، حادثه آتش سوزی خانه ویلایی در سیاه اسطلخ رشت ساعت ۱۴:۳۷ به مرکز ستاد فرماندهی ۱۲۵ آتش نشانی اطلاع داده شد که سریعا ۳۱ آتش نشان بهمراه ۸ دستگاه خودروی اطفایی به محل حادثه اعزام شدند.

شهرام مومنی، معاون عملیات سازمان آتش نشانی در این باره گفت: به محض رسیدن شعله های آتش بر سقف خانه ویلایی که به شدت از دو طرف نیز در حال گسترش بود مشاهده می شد.

وی در ادامه افزود: تیم های آتش نشانان اعزامی، سریعا نسبت به انجام تمهیدات ایمنی «قطع سیستم برق و گاز منزل مسکونی»، اطفا و مهار کامل آتش اقدام کردند.

مومنی علت حادثه را اتصال در سیستم سیم کشی برق از ناحیه پشت بام اعلام داشت و گفت: خوشبختانه در این حادثه به کسی آسیب جانی نرسید.

شایان ذکر است: با توجه به متصل بودن پشت بام خانه‌های متصل و بدون دیوار آتش بر، حریق با همت و تلاش آتش نشان در همان یک خانه مهار و از گسترش به دیگر منازل مسکونی پیشگیری بعمل آمد.

Share