تب ارز فروکش نکرد

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز امروز ۹۷/۰۱/۱۸

قیمت طلای ۱۸عیار در بازار آزاد امروز ۱۶۱هزار و ۸۰۰ تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی یک‌‌میلیون و ۷۶۰ هزار تومان بوده است، ضمن آنکه قیمت دلار در صرافی‌ها ۵۱۹۰ تومان شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا امروز در بازار آزاد سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید با افزایش قیمت یک‌میلیون و ۷۶۰ هزار تومان و سکه تمام‌بهار آزادی طرح قدیم یک‌میلیون و ۷۰۰ هزار تومان معامله می‌شد.

هر قطعه نیم‌بهار آزادی امروز شاهد افزایش قیمت بود به‌نحوی که در بازار آزاد هر قطعه نیم‌سکه ربع‌بهار آزادی ۸۴۷ هزار تومان، ربع‌سکه ۵۴۰ هزار تومان و هر قطعه سکه گرمی ۳۴۳ هزار تومان فروخته می‌شد.

هر گرم طلای ۱۸عیار نیز امروز ۱۶۱ هزار و ۸۰۰ تومان ارزشگذاری شده بود، ضمن آنکه هر اونس طلا در بازارهای جهانی با قیمت ۱۳۳۳.۴ دلار معامله می‌شود.

همچنین صرافی‌های دارای مجوز از بانک مرکزی و سنا کار پایتخت نیز امروز هر دلار آمریکا را ۴ هزار و ۸۹۸ تومان از بانک مرکزی دریافت کرده‌اند. ضمن آنکه صرافی ملی، دلار را به صورت خرد به متقاضیان واجد شرایط با قیمت ۴۹۰۳ تومان می فروشد. اما در صرافی‌های آزادکار قیمت فروش دلار،‌ بیش از ۵۱۹۰ تومان اعلام می‌شود.

امروز در صرافی‌های مجاز هر یورو ۶ هزار و ۲۳۰ تومان و هر پوند با ارزش ۷ هزار و ۷۰ تومان و درهم امارات ۱۳۹۰ تومان دادوستد می‌شد.

Share