فرماندار انزلی:

مردم در انتظار عملیات فیزیکی و اجرایی در زمینه تالاب انزلی هستند

فرماندار انزلی گفت: مردم ما آن برداشت و استنباط را از عملکرد دستگاه های اجرایی ندارند و بیشتر در انتظار عملیات فیزیکی و اجرایی در زمینه تالاب هستند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از ایسنا، میرشمس مومنی زاده در در جلسه احیای تالاب انزلی و گردشگری دریایی که با حضور استاندار گیلان در قلم‌گوده برگزار شد، اظهار کرد: سرنوشت تالاب و احیای آن شاید از مهمترین دغدغه های مردم است.

وی با اشاره به اهمیت دوچندان تالاب برای مردم انزلی، افزود: روزی نیست که در فضای عینی یا مجازی به صورت گسترده مباحث مربوط به تالاب انزلی و محیط زیست آن مطرح نشود.

فرماندار شهرستان انزلی تصریح کرد: در سال های گذشته کارهای زیادی در این حوزه انجام شده است اما مردم ما آن برداشت و استنباط را از عملکرد دستگاه های اجرایی ندارند و بیشتر در انتظار عملیات فیزیکی و اجرایی در این زمینه هستند.

این مقام مسئول، با بیان اینکه کار اجرایی ما باید پر رنگ تر باشد تا نتایج آن برای مردم ملموس تر گردد، گفت: در حوزه آموزش نیز باید کار بیشتر و جدی تری در سطح شهرستان و استان صورت گیرد.

مومنی زاده خاطرنشان کرد: بحث اطلاع رسانی درباره اقدامات صورت گرفته به مردم نیز باید انجام شود تا مردم باور بیشتری نسبت به اقدامات انجام شده دستگاه های ذی ربط داشته باشند.

Share