پیمان پارسای محمودی خبر داد:

رونمایی از ۱۵ دستگاه اتوبوس جدید در رشت

پیمان پارسای محمودی زمان رونمایی از اتوبوس ها را روز ۲۵ اسفند عنوان کرد و افزود: اتوبوس ها از نوع ۱۲ متری اسکانیا بوده که از شرکت عقاب افشان در مجموع به مبلغ ۸۴ میلیارد و ۳۷۵ میلیون ریال خریداری شده اند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا پیمان پارسای محمودی از رونمایی ۱۵ اتوبوس جدید در رشت خبر داد.

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری رشت با اشاره به خریداری اتوبوس برای ناوگان حمل و نقل عمومی شهر رشت اظهار داشت: به منظور نوسازی و تقویت ناوگان حمل و نقل عمومی ۱۵ دستگاه اتوبوس خریداری شده است.

وی زمان رونمایی از اتوبوس ها را روز ۲۵ اسفند عنوان کرد و افزود: اتوبوس ها از نوع ۱۲ متری اسکانیا بوده که از شرکت عقاب افشان در مجموع به مبلغ ۸۴ میلیارد و ۳۷۵ میلیون ریال خریداری شده اند.

وی تعداد اتوبوس های فعال در خطوط اتوبوسرانی را ۳۰ دستگاه عنوان کرد و گفت: با اضافه شدن خودروهای خریداری شده تعداد اتوبوس های فعال در شهر به ۴۵ دستگاه اتوبوس خواهد رسید.

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری رشت با اشاره به کمبود اتوبوس در شهر گفت: توسعه و نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی در چند سال گذشته مغفول مانده است و تعداد اتوبوس ها با جمعیت شهر رشت تناسب ندارد.

پارسای محمودی با تاکید بر لزوم توسعه و نوسازی حمل و نقل عمومی افزود: امیدوارم با ایجاد شرایط مناسب و با تدبیر شهردار محترم و اعضای شورای شهر رشت شاهد تحولی در حمل و نقل عمومی باشیم.

Share