مدیرعامل سازمان فاوای شهرداری رشت خبرداد

راه اندازی اپلیکشن سامانه ۱۳۷ رشت | شهروندان مشکلات خود را ارسال کنند

مهندس لیلا عزیزی با اعلام خبر فوق اذعان داشت: این سامانه درخصوص توسعه سامانه ۱۳۷ شهرداری رشت است که در آن سامانه شهروندان میتوانند با ارسال عکس یا فیلم درخواست ها یا مشکلات خود را بصورت مکان محور بیان نمایند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری رشت با تاکید بر اینکه سازمان سامانه رشت مجهز به موقعیت مکانی GIS است، تصریح کرد: بعد از ارسال مشکلات توسط شهروندان به سامانه فوق، این مشکلات مجددا به تفکیک برای هر منطقه ارسال می گردد.

وی افزود: علاوه بر موضوعات مذکور سامانه یاد شده دارای نوعی کارتابل شهروندی است و بدین ترتیب شهروندان می توانند بوسیله این کارتابل قبوض عوارض و نوسازی خود را پرداخت کنند.
همچنین با داشتن داشبورد مدیریتی مدیران ارشد شهرداری می توانند بر اساس محلات بر روی نقشه رشت مشکلات و معضلات را رصد و مدیریت نمایند.

لیلا عزیزی خاطر نشان کرد: مدیر ارشد دستگاه با برخورداری از داشبورد مدیریتی میتواند تمامی مشکلات را روی نقشه ملاحظه و با کمک معاونین و نیروهای تحت امر خود نسبت به رفع مشکلات شهروندان اقدام لازم را داشته باشد.

اپلیکیشن فوق که با حداقل قیمت و حداکثر کارایی خریداری شده، قابلیت توسعه در سطح استان را در صورت درخواست شهرداری ها دارا می باشد.

Share